Kaloriunderskott utan/liten viktnedgång.
Min vecka från den 27/12 till 3/1
Fredag 1216+ 1,5km jogging
Lördag 1310
Söndag 1252 + Gym
Måndag 1300
Tisdag 1800 + 2km jogging och 2km rask promenad
Onsdag 1198
Torsdag 1268
Fredag 1394 + Gym
Använder Myfitnesspal för att räkna kcal och har vägt all mat utom tisdagen då vi åt på restaurant till middag.
Väger för tillfället 100.5kg och är 172cm lång. Började räkna kcal i September och har sedan dess gått ner 3,5kg.
Har hund så går på dagliga promenader men inte alla är superraska eftersom hon är liten och ung.
Någon annan som det går så här långsamt för? Jag för väntade mig inte att rasa flera kilon i veckan men iaf 0,5kg i veckan hade ju höjt humöret.
Jag står i kö för att få komma och träffa dietist, men har stått i kön sedan september utan att höra ett pip, när jag frågade sköterskan om det hade blivit något fel med min remiss så skrattade hon bara o sa: -men lilla gumman, du måste förstå att det här inte kommer gå på två röda.
Men iaf, någon här som är duktig på kost och kan ge mig lite tips? Har du frågor så fråga på :)
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-01-07 09:16
Tänkte bara lägga till att jag vill gå ner för att självklart bli hälsosammare men också för att jag har pcos och vill få igång min ägglossning för vi vill gärna ha barn om ett par år:)