• Anonym (förvirrad)

vad är min läggning?

jag har under 1 års tid levt ihop med en kvinna. jag är själv tjej och 26år. innan dess bara varit tillsammans med killar. jag känner mig väldigt olycklig i det här förhållandet. och längtar efter en karl. samtidigt bryr jag mig väldigt mycket om den här tjejen och jag önskar att jag kunde känna mig gay. och passa in i nåt fack. vara med henne. jag känner mig inte ens bi. jag tittar inte ens åt tjejer, aldrig gjort. det intresserar mig inte helt enkelt. tanken att vara med nån annan kvinna än min partner skulle inte vara tänkbart. vill tillägga att den här tjejen är väldigt maskulin. och i början såg jag det som ett experiment. jag hade precis lämnat ett väldigt våldsamt förhållande med en kille som misshandlat mig både psykiskt och fysiskt.. och efter det förhållandet kände jag mig väldigt rädd för män. hur som helst.. nu försöker jag bara få ett hum om vad som egentligen försigår i min skalle och vad jag vill. kan det här bara varit en period i mitt liv? är jag bi. gay. hetro.. vad händer liksom. jag trodde att när det här drog igång att.. okej.. jag kanske är bi eller gay.. det är kanske det som har varit felet. men under hela den här tiden med den här tjejen har jag känt att något har varit fel. det är en magkänsla. jag vill inte vara med en kvinna. och det handlar ingenting om att jag är rädd vad folk ska tro. bryr mig inte ett skit om det. men jag kan inte tala om för någon att jag är bi. eller gay. för jag känner i min kropp och själ att jag inte kan stå för det. samtidigt är jag med henne? hon och jag har pratat mycket om det här. och hon är medveten om det.

inga dumma komentarer. snälla..

• Svar på tråden vad är min läggning?
  • Anonym (hatar kebab)

Om du inte vill vara med en kvinna, var inte med en kvinna! Vill du ha en man, skaffa en man!

• Alfred811

Det låter som du handlat i reaktion på de senaste förhållandet när du blev illa behandlad av en man. Kanske du försökte hitta något som i mesta möjliga mån liknade en man men som inte var det för att försöka få de manliga energierna utan att utsätta dig för "risken" att vara med en man?

Min magkänsla säger att du vill ha män och är hetero men att du behöver bygga upp tilliten igen till män. Kan det vara så?

Svar på tråden vad är min läggning?