• Sune1942

Amning är lika skadligt som nikotin

hej min åsikt är att aming är lika skkadigt som nikotin för att alla som ammar bir störda på natten kan ge ett exempel men det rör inte amning direkt jag blir väckt för att kissa klockan tolv påå natten av Lena på boendet är så jävla trött på henne dessutom får jag inte använda nikotin tuggummi  druvsocker ed eller coca cola och annan läsk på boendet .Amning är skadligt för att det ser äckligt ut och borde förbjudads offentligt nikotintuggummi är bra för det synns inte att msn använder dem samma sak med ruvsocker .Dessutom slite aming på föräldern. Så ge ersättning och nikotin plåster a´åt era beibisar om de är för skrikiga skrik kan vara nikotin absinens.

• Svar på tråden Amning är lika skadligt som nikotin
  • Philippa

Nu fattar jag ingenting.... vad menar du???

• keron

Ta en sup till du och gå och lägg dig. Eller be personalen om stesolid.

Skål

• Philippa
    Sune1942 skrev 2013-12-15 21:23:53 följande:
    Jag menar att barnet är broende av aming.

Jaha, och av vilken anledning skulle det vara skadligt??
  • Dixie

ja, klart det är - annars dör barnet - precis som vi hade gjort utan mat och vatten.....
  • keron
    Precis lika mycket som du är beroende av mat.
  • Flickan och kråkan
    Ja, det är ju inte så att spädbarn direkt kan ta en sväng via korvkiosken om de blir hungriga. Hur tänkte, eller inte tänkte, du nu?
  • Dixie
    Sune1942 skrev 2013-12-15 19:55:59 följande:
    . Så ge ersättning och nikotin plåster a´åt era beibisar om de är för skrikiga skrik kan vara nikotin absinens.

varför skulle spädbarn ha nikotin abstinens?
  • LillGris
    Dixie skrev 2013-12-15 21:32:22 följande:
    varför skulle spädbarn ha nikotin abstinens?

Om mamman rökt under grav kan bebisen absolut ha det.

Men det förklarar ju inte ts minst sagt förvirrade resonemang
  • Dixie
    LillGris skrev 2013-12-15 21:34:05 följande:

Om mamman rökt under grav kan bebisen absolut ha det.
    Men det förklarar ju inte ts minst sagt förvirrade resonemang

Jo, det förstår jag - men enligt TS verkar det vara normen att alla spädbarn skulle ha det.... men jag tror nog inte jag får något vettigt svar...
  • LillGris
    Dixie skrev 2013-12-15 21:38:35 följande:
    Jo, det förstår jag - men enligt TS verkar det vara normen att alla spädbarn skulle ha det.... men jag tror nog inte jag får något vettigt svar...

Haha ja, det är ju jääätteofta man ser gravida röka, eller? Såklart det finns men de allra flesta slutar ju med det när man blir gravid (bl a undertecknad!)

Eller så menar han att alla ammande mammor blossar på som fan för att förgifta bröstmjölken? Jag vet inte :s
  • keron
    Sune1942 skrev 2013-12-15 21:31:29 följande:
    Mijögifter bland annat
    Du menar miljögifter, som även finns i det mesta andra också? Som ersättning...
  • LillGris
    keron skrev 2013-12-15 21:45:53 följande:
    Du menar miljögifter, som även finns i det mesta andra också? Som ersättning...

Och typ.. ALL mat? Jag tycker ts verkar lite snurrig jag..
  • keron
    LillGris skrev 2013-12-15 21:48:21 följande:

Och typ.. ALL mat? Jag tycker ts verkar lite snurrig jag..
    Haha, ja det jag menade med "det mesta andra också" Tja, h*n skrev ju något om nåt boende, måste vara psykanstalt eller liknande Tomte
  • LillGris
    keron skrev 2013-12-15 21:55:13 följande:
    Haha, ja det jag menade med "det mesta andra också" Tja, h*n skrev ju något om nåt boende, måste vara psykanstalt eller liknande

Hahaha ja, det är inte speciellt sammanhängande detta. Men men. Nu ska jag gå och sätta nikotinplåster på min bebis...
  • Knota

Kan inte Lena på boendet ge dig någon typ av medicin så du kan somna?

• Sune1942

Medicin skulle inte hjälpa jag var hos föräldrarna igår så det gick mycet bättre dessutom var det nog jag som var lite för slarvig iår kväll får se hur det går ikväll nu då?

Svar på tråden Amning är lika skadligt som nikotin