• Svar på tråden Ingrosso och Axwell släpper vin
  • Brudense

    Fantastiskt gott vin är det, sitter och sippar på det nu samtidigt som jag håller på att göra mig iordning för fest.

  • Duckan

    Nja, tror inte de vi ska fira med är så intresserade. De är mer inne på den franska linjen. Vi är lite av frankofiler hela höga, men kocken i sällskapet speciellt.

  • hallense

    "bara lite"

    roligt namn för ett så grandiost par som ingrosso/axwell

    Någon som har en aning om hur vinet går?

  • jullan90
    hallense skrev 2014-01-05 13:41:41 följande:
    "bara lite"

    roligt namn för ett så grandiost par som ingrosso/axwell

    Någon som har en aning om hur vinet går?
    Ja, bra fråga. Några andra av mina vänner hade också testat vinet o tyckt att det där en succe. Så d borde ju gå bra..
  • UniqueSnowflake
    amandam skrev 2014-02-05 11:25:43 följande:
    SÅ jävla vinsugen nuuuu!

    Jag förstår inte, gör du reklam för dem? Får du betalt för att göra reklam för dem?


    En flaska rödvin kostar 99:- och det är väl överkomligt om än något dyrt för ett italienskt nytt rödvin.
    Men här måste man alltså beställa en hel låda à 5 flaskor.

    Nä då blir det hellre att gå till systemet.


    ~thorn in your side~
  • jullan90
    UniqueSnowflake skrev 2014-02-05 11:50:49 följande:

    Jag förstår inte, gör du reklam för dem? Får du betalt för att göra reklam för dem?


    En flaska rödvin kostar 99:- och det är väl överkomligt om än något dyrt för ett italienskt nytt rödvin.
    Men här måste man alltså beställa en hel låda à 5 flaskor.

    Nä då blir det hellre att gå till systemet.


    Ja det är lite synd att dem inte finns fysiskt inne på systemet.. att man måste beställa online för att få hem.
  • amandam
    UniqueSnowflake skrev 2014-02-05 11:50:49 följande:

    Jag förstår inte, gör du reklam för dem? Får du betalt för att göra reklam för dem?


    En flaska rödvin kostar 99:- och det är väl överkomligt om än något dyrt för ett italienskt nytt rödvin.
    Men här måste man alltså beställa en hel låda à 5 flaskor.

    Nä då blir det hellre att gå till systemet.


    Hur tusan skulle det gå till att jag gör reklam för ett vin jag gillar!? Ska man inte kunna yttra sig längre än att folk tror att man gör reklam!? Och nej det är inte 5 flaskor i en låda, det är helt orimligt, 6 flaskor är det och vissa kanske tycker om att beställa flaskor istället för att dricka vin ur boxar. Så gå till systemet du och köp din box, men gud förbjude om du skriver om vinet är gott sen.   
  • PetraO

    Detta ska intas i helgen ! Hittade det på systembolaget nu så det behövs ju inte beställas. Kanske till vissa iof. 

Svar på tråden Ingrosso och Axwell släpper vin