• Anonym (varför så sent?)

Sen testdag?

Har idag gjort FET med en blastocyst och fick testdagen 14/1. Det är ju jättelångt bort, tänkte inte på att fråga när jag var där, kanske är så att de har stängt fram tills dess? Jag kommer nog testa kring jul istället, sist plussade jag på ruvardag 7 med blasto (mf).

• Svar på tråden Sen testdag?
  • Anonym (Också FET)

Jag har nyss gjort FET med 2 blastisar och har td 14 dar efter insättning p.g.a Pregnylen. Om du inte tatt nån äl-spruta kan du testa långt innan 14.e-det var ju ett helt absurt datum!Och om du inte tar progesteron så lär du blöda långt där förinnan också om du inte blivit gravid.

• Anonym (varför så sent?)
    Anonym (Också FET) skrev 2013-12-12 20:09:09 följande:
    Jag har nyss gjort FET med 2 blastisar och har td 14 dar efter insättning p.g.a Pregnylen. Om du inte tatt nån äl-spruta kan du testa långt innan 14.e-det var ju ett helt absurt datum!Och om du inte tar progesteron så lär du blöda långt där förinnan också om du inte blivit gravid.
    Jag har ingen äl-spruta men tar progesteron och femanest så kommer nog inte blöda så länge jag tar de, känns ju jättedumt att hålla på och ta de i flera veckor om det är negativt om två veckor.
  • Anonym (Också FET)
    Anonym (varför så sent?) skrev 2013-12-12 20:17:50 följande:
    Jag har ingen äl-spruta men tar progesteron och femanest så kommer nog inte blöda så länge jag tar de, känns ju jättedumt att hålla på och ta de i flera veckor om det är negativt om två veckor.
    Jag ska sluta med alla mediciner dagen efter andra blodprovet ifall jag måste ta två,annars fortsätta med vanliga proggisar och de andra ett tag till. De måste ju skrivit fel datum,en månad drygt bort testar man ju aldrig!
Svar på tråden Sen testdag?