Kan man anmäla en förskola?
Tänker inte gå in på detaljer om varför utan undrar bara som rubriken lyder kan man anmäla en förskola? och i sånt fall hur?
Tänker inte gå in på detaljer om varför utan undrar bara som rubriken lyder kan man anmäla en förskola? och i sånt fall hur?
Jag sket i inskolningen på en förkola för att den var SÅÅ usel. Personalen var oengagerade,småirriterade och pratade inte med varken varandra eller barnen. Dom verkade itne ens tycka om barn.
Det fanns INGET pyssel på väggarna det är snart jul liksom och dom hade itne pysslat och satt upp ett SKIT! och barnen var tysta som om dom inte vågade leka.
Leksakerna stod orörda. Man fick kalla kårar över ryggen att ens vistas där och jag och sambon kände bara NEJ vi lämnar INTE vårat barn här. Man ville ju inte ens vara där själv liksom.
Angående gungor är det även en arbetmiljöfråga. Personalen får onödigt många lyft,,,
På mitt jobb har vi inga gungor eftersom det nu kommit nya regler för hur stor yta som måste skärmas av (med staket) för att man ska få ha gungor. Och varan gård är helt enkelt för liten, skulle inte ha plats för så mycket mer än gungorna...
Men nu var det ju inte gungor som var ts fråga så sorry för ot.
Här i våran kommun, så får förskolorna nya gungor.