• Kanelknäckis

Hjälp att tyda gravtest! BILD BILD BILD!!!!

Hej! Testade mig igår , det visade inget så jag slängde bort testet direkt sen fick jag se detta streck idag!!!!! ÄR JAG GRAVID! Är på bim-5 eller bim -6
  • Svar på tråden Hjälp att tyda gravtest! BILD BILD BILD!!!!
  • dvitamin
    Solisinnetsolinne skrev 2013-12-23 11:27:08 följande:
    Någon som vill hjälpa mig tyda. Tog kort på testet inom testperioden (5min) Stickan är så liten så jag kan inte se på den direkt. Men ser något svagt på kortet. Vad ser ni?
    tyvärr kan verkkligen inte se något. om det är innan bim så vänta några dagar och ta ett nytt, lycka till
  • Koppkaka

Syns inget. Och faktiskt - det är inte meningen att man ska behöva ändra kontrast och skärpa på bilder på testen för att det ska synas...

• Solisinnetsolinne

Nej man ska ju inte trixa med bilden för att få ett streck. Men om man tror att ögat lurar sig på viljan för att få till ett svagt svagt streck, så kan det faktiskt underlätta. Tycker att det är bättre att hjälpa varandra och uppmuntra än att slå på fingrarna. Det verkade ju även vara så som tråden var till för. El?

• LillaJag06
    Solisinnetsolinne skrev 2013-12-28 21:04:06 följande:

Nej man ska ju inte trixa med bilden för att få ett streck. Men om man tror att ögat lurar sig på viljan för att få till ett svagt svagt streck, så kan det faktiskt underlätta. Tycker att det är bättre att hjälpa varandra och uppmuntra än att slå på fingrarna. Det verkade ju även vara så som tråden var till för. El?

Såklart man ska hjälpa vara dra. Det är därför som jag svarar dig men jag får inget svar haha. Du kanske inte vill svara?

Har märkt att många kvinnor på FL blir arga när man säger att deras test är negativt.
  • Solisinnetsolinne

LillaJag06, jag svarade fast utan att citera. Jag har även svarat nu igen. :)

Jag blir inte sur el arg för att någon svarar att testet är neg. Tycker att det är tristare med andra kommentarer som förekommer här på FL.

Sen att man väldigt gärna vill se ett plus, är ju något som känns jobbigt, när strecken inte lyser upp tydligt. Därför vänder jag mig hit till trådar där fler ögon kan kika och hjälpa. Synd att man inte kan zooma bilderna här inne.

• Solisinnetsolinne
    LillaJag06 skrev 2013-12-28 21:22:59 följande:
    Såklart man ska hjälpa vara dra. Det är därför som jag svarar dig men jag får inget svar haha. Du kanske inte vill svara?

Har märkt att många kvinnor på FL blir arga när man säger att deras test är negativt.
    Borde vara på Bim + 7
  • LillaJag06
    Solisinnetsolinne skrev 2013-12-29 00:34:24 följande:
    Borde vara på Bim + 7
    Oj! Om du är på BIM +7 borde det vara mycket starkare.

Du kanske har haft ÄL senare? Vad tror du?
  • Solisinnetsolinne
    LillaJag06 skrev 2013-12-29 00:56:01 följande:
    Oj! Om du är på BIM +7 borde det vara mycket starkare.

Du kanske har haft ÄL senare? Vad tror du?
    Ja det borde det verkligen. Så detta blir inget denna gång. Får väl hoppas på mens nu då. Jag vet ju inte alls hur min cykel är eftersom jag ännu inte fått tillbaka min mens efter förlossningen.
  • LillaJag06
    Solisinnetsolinne skrev 2013-12-29 02:09:49 följande:
    Ja det borde det verkligen. Så detta blir inget denna gång. Får väl hoppas på mens nu då. Jag vet ju inte alls hur min cykel är eftersom jag ännu inte fått tillbaka min mens efter förlossningen.
    Jaha okej. Hur långt efter din FL är du?

Du kanske kan köpa ett stort paket med ÄL-tester för att testa varje dag tills du ser en stegring ( om du är en testnarkoman :)

Annars får du bita ihop och bara vänta.

Kolla testlagret eller billigatester .se efter båda.
  • Solisinnetsolinne
    LillaJag06 skrev 2013-12-29 13:04:33 följande:
    Jaha okej. Hur långt efter din FL är du?

Du kanske kan köpa ett stort paket med ÄL-tester för att testa varje dag tills du ser en stegring ( om du är en testnarkoman :)

Annars får du bita ihop och bara vänta.

Kolla testlagret eller billigatester .se efter båda.
    Äl-test brukar inte funka för mig.. Min fertilitetsläkare tipsade om att strunta i dem å känna efter symtom istället. Efter att ha haft äl enl ul och inget utslag på stickor. Min son är 7,5 månader.
  • LillaJag06
    Solisinnetsolinne skrev 2013-12-29 13:49:25 följande:
    Äl-test brukar inte funka för mig.. Min fertilitetsläkare tipsade om att strunta i dem å känna efter symtom istället. Efter att ha haft äl enl ul och inget utslag på stickor. Min son är 7,5 månader.
    Okej. Då får du vänta.
  • Jjjjjllo

Ignorera att resten är lite håriga haha råka tappa dom på golvet har hund i hemmet 
    Beräknad mens imorgon 
    vet att ägglossnings test inte kan va säker källa på graviditet och även kan kolla om mens är på väg Drf tog ett för skojs skull har fler hemma och se om d va starkt och grav test helt noll så förväntar jag mig d kommer mens imorgon men fick svagt streck på grav är d spök eller inte? 
Svar på tråden Hjälp att tyda gravtest! BILD BILD BILD!!!!