• Ungakillen95

Säga/skriva "jag älskar dig"

Brukar era ungar säga så till er? Jag skrev det till morsan för första gången på 18år igår, det kändes lite konstigt men också bra.

Vad tycker ni?? 

• Svar på tråden Säga/skriva "jag älskar dig"
  • Ungakillen95
    Snöviolen skrev 2013-11-27 23:52:31 följande:
    Ja de säger jag älskar dig varje dag. Än kan de inte skriva det i alla fall.
    Varför inte skriva? 
  • Snöviolen
    Ungakillen95 skrev 2013-11-27 23:54:55 följande:
    Varför inte skriva? 
    De har inte lärt sig att läsa och skriva än.
  • V79

Mina barn säger det ofta eller iaf två av dom 13 och 8 år. Äldsta har nästan slutat säga det och minsta kan inte säga så många ord än.

• Aimee68

Va härligt :) Vi säger det till varandra varje dag, våra två tonåringar, min man och jag. Va sa din mamma?

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Ungakillen95
    Snöviolen skrev 2013-11-27 23:56:29 följande:
    De har inte lärt sig att läsa och skriva än.
    Aha, tänkte eftersom tråden ligger i tonår trodde jag dom också var det. Jaja alla får dela historier!
    V79 skrev 2013-11-27 23:56:42 följande:
    Mina barn säger det ofta eller iaf två av dom 13 och 8 år. Äldsta har nästan slutat säga det och minsta kan inte säga så många ord än.
    Där ser man Tungan ute
    Aimee68 skrev 2013-11-27 23:57:07 följande:
    Va härligt :) Vi säger det till varandra varje dag, våra två tonåringar, min man och jag. Va sa din mamma?
    Härlig relation låter det som, hehe.
    Hon har rest bort så fick ett sms där det stod så. Ibland får man "älskade unge" men det är ju inte riktigt samma sak tycker jag

• Snöviolen
    Ungakillen95 skrev 2013-11-28 00:00:39 följande:
    Aha, tänkte eftersom tråden ligger i tonår trodde jag dom också var det. Jaja alla får dela historier!

Där ser man Tungan ute

Härlig relation låter det som, hehe.
    Hon har rest bort så fick ett sms där det stod så. Ibland får man "älskade unge" men det är ju inte riktigt samma sak tycker jag

Jag såg aldrig vart den låg i. Läste bara rubriken jag.
  • Ungakillen95
    Snöviolen skrev 2013-11-28 00:03:12 följande:
    Jag såg aldrig vart den låg i. Läste bara rubriken jag.
    Ok lugnt
  • Aimee68
    Ungakillen95 skrev 2013-11-28 00:00:39 följande:
    V79 skrev 2013-11-27 23:56:42 följande:
    Där ser man Härlig relation låter det som, hehe. Hon har rest bort så fick ett sms där det stod så. Ibland får man "älskade unge" men det är ju inte riktigt samma sak tycker jag

Det skriver jag oxå ibland, fast de börjar bli stora. Skriver din mamma så, så är det hennes sätt att säga att hon älskar dig :) I know! Du vet, vissa generationer har lite svårt att utrycka orden " jag älskar dig". Men din mamma blev med all säkerhet väldigt glad och rörd :)
    Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Ungakillen95
    Aimee68 skrev 2013-11-28 00:10:08 följande:

Det skriver jag oxå ibland, fast de börjar bli stora. Skriver din mamma så, så är det hennes sätt att säga att hon älskar dig :) I know! Du vet, vissa generationer har lite svårt att utrycka orden " jag älskar dig". Men din mamma blev med all säkerhet väldigt glad och rörd :)
    Får hoppas på det! Solig
Svar på tråden Säga/skriva "jag älskar dig"