• Fiiaa

Börja med pergotime nov/dec.

Hej! Någon mer som ska starta med pergotime nu i slutet på nov början på dec?

Vi har försökt 1 år 8 mån med 4 omgångar pergotime i våras,(sambon har slöa simmare med) blev spontant gravida vid ett uppehåll i aug, som i v 13 upptäckes som ett MA :( så blödde ut allt i oct och fick tillbaka min mens igår!
    Så på torsdag börjar vi med pergotime igen.
    Någon som vill följas åt å dela erfarenheter?

• Svar på tråden Börja med pergotime nov/dec.
  • IEM

many87 - Grattis!!!!

Önskar alla en god jul och ett gott nytt år!

• Robi123
    many87 skrev 2013-12-23 20:47:35 följande:
    Tack så jätte mycket.. blev en väldigt fin julklapp ???? God jul ? å lycka till.. nu hoppas jag att den lille vill stanna också, men ska försöka tönka posetivt..

Gratttisss. Vad glad jag blir nu :). Jag testade mig hemma idag. Men inga tecken än. Ska vänta en vecka och se igen.
  • Bimbo

Jahapp... fått ett ordentligt skov av min reumatism.. då var det kört denna månaden..

• Asiela
    Bimbo skrev 2013-12-24 20:00:18 följande:

Jahapp... fått ett ordentligt skov av min reumatism.. då var det kört denna månaden..

Å fy va tråkigt, lider med dig!
  • Bimbo

Hum.. fick ett spökstreck på cb.. hur ska man tolka det? Har bim idag och ingen mens.. inte optimalt att bli gravid med reumatisk värk.. har därför inga förhoppningar om att detta går vägen..

• Asiela
    Bimbo skrev 2013-12-28 11:17:56 följande:

Då har jag plussat!! Hoppas att detta går vägen..

Grattis!!!
  • IEM

BIM om 4 dagar, 2 jan. Tror att kroppen spelar mig ett spratt eller två. Haft typ mensvärk sedan annandagen och brösten gör ont, inte upp mot armhålan som de gör ibland innan mens. Men kan man verkligen känna något redan? Är det inte lite tidigt. Hittade inget testa tidigt att köpa så köpte vanliga som jag får vänta med att använda. Men tror ändå att jag inbillar mig och inte kommer ihåg att jag brukar ha mensvärk en hel vecka innan :(

• Bimbo

Jag känner mig uppsvälld som en.. kan man börja samla på sig vätska redan? Jag är bim + 6

• Asiela

Jag har aldrig någonsin längtat efter min mens så som jag gör nu! Jag vill att den ska komma så jag kan få påbörja min första kur pergotime.

• IEM

Asiela - Kände likadant inför min första kur, var hos läkaren ty cd 10 så försent att börja direkt men jag hade lång/oregelbunden cykel innan så fick vänta LÄNGE (kändes det som) :D

• Bimbo
    IEM skrev 2014-01-02 17:00:21 följande:
    Asiela - Kände likadant inför min första kur, var hos läkaren ty cd 10 så försent att börja direkt men jag hade lång/oregelbunden cykel innan så fick vänta LÄNGE (kändes det som) :D

Hur har det gått???
  • IEM

BIM idag men fort ingen mens. Dock fort mensvärk men inte den hemska jag brukar ha när mensen sen kommer, än.
    Negativt gravtest igår...

• Asiela
    IEM skrev 2014-01-02 20:51:40 följande:

Hur går det för er?

Jag har nu avslutat min första kur pergotime. Känns spännande och hoppas att det tar sig :)
  • renee853

Hej jag har ingen egen äl. Tig många prover o kollade innan jag fick min son.

Bimbo skrev 2013-12-12 14:59:07 följande:

Renee: Har du egen ägglossning?

Svar på tråden Börja med pergotime nov/dec.