Delad vårdnad -Flytt?
Om man har delad vårdnad sedan födseln på barnet,men aldrig har bott tillsammans någonsin.
Och om barnet bor hos en förälder enbart,får den föräldern inte flytta då?
Om man har delad vårdnad sedan födseln på barnet,men aldrig har bott tillsammans någonsin.
Och om barnet bor hos en förälder enbart,får den föräldern inte flytta då?
Tjafset om folkbokföring när det inte är det tråden handlar om
Jag undrade om jag fick flytta med barnet som är boende hos mig på heltid.Umgänget sker även här.
Vi bor 7 mil ifrån varandra och träffas på helgen.Varje helg,för barnets skull.
Pappan vill ha umgänge och vill säkerligen inte att vi flyttar.Jag vill att barnet träffar in far,men mår dåligt av att bo kvar här.Detta är inte min födelseort.
Det var det enda jag undrade över.
Biobonus.Nä det finns ingen anledning.Barnet har sitt dagis här och sina kamrater.Barn går på ETT dagis ,i enlighet med vad de flesta tycker är bäst för barnet.Det är trots allt 7 mil emellan.
Dessutom är det en omöjlighet i dagens läge av självklara anledningar som jag inte vill diskutera i tråden av anonymitetsskäl.
Helt otroligt! Vad det ska hackas,jag har skrivit i mina inlägg att jag vill att barnet ska ha ett väl fungerande umgänge.
Barnet träffar sin pappa VARJE HELG! och så ofta det går.Han hade gärna fått flytta in här eller med oss om han hade velat.Men det är hans val.
Av olika anledningar som jag skrev innan går det inte att barnen är hos honom i dagsläget som jag inte vill diskutera av anonymitetsskäl.
Problem eller?
TS: Hur långt vill du flytta, ungefär hur gammalt är barnet, varför har inte pappan barnet själv, hur ska umgänget fungera om du och barnet flyttar?