• hormonelle

Vad har hjälpt er som har pcos att bli med barn? Motivera gärna

Hej! Jag skriver en uppsats Pcos-vägar till förbättring, där jag vill sammanställa forskning samt kvinnors självupplevda erfarenheter. Jag är mycket tacksam om ni vill bidra med era erfarenheter! Kommentera gärna om ni vill tillägga något utöver svarsalternativen. Mvh Marie

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad har hjälpt er som har pcos att bli med barn? Motivera gärna
  • choklaa

Provera och sen pergotime samt viktnedgång som hade nog en liten bidragande orsak att de tog sig på första pergotime kuren

• LängtansBlåaBlomma

Intressant undersökning,spännande att se resultatet. Jag har Pco och försöker bli gravid utan resultat (än)

• LängtansBlåaBlomma

Den här listan förresten. Hur valde du ut alternativen? Tänker tex att Maccapulver, Rosenrot, Zonterapi, akupunktur och B vitamin saknas..? 

• 2013

Kost och motion. Att sänka insulin resistensen har i mitt fall varit avgörande.

• FruTrött

Elektroakupunktur. Jag har fått igång ägglossningen med hjälp av det vid två separata tillfällen...och har nu två barn.

• Kiiwii

Åt pergotime och blev gravid på första försöket. Hade precis dånockså gått ner ca 8 kilo. Har ätit lchf senaste månaderna nu och nu har min mens blivit regelbunden,det har den aaaaldrig varit förr. Tänker mig att det kanske kan bli syskon utan pergotime den här gången :).

Svar på tråden Vad har hjälpt er som har pcos att bli med barn? Motivera gärna