• Rut86

Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg

Hej!
    Jag drar igång en ny Helsingborgstråd... Jag vill träffa nya vänner, gärna med barn i min sons ålder, han börjar närma sig 4 år. Jag har även en bonusdotter som snart är 10 år.
    Vill gärna ha lite tjejkompisar som jag kan träffa både med och utan barn för att fika, promenera eller kanske laga middag. Hade även varit roligt att åka iväg på gemensamma utflykter eller bjuda på en parmiddag?
    Jag är 27 år och min sambo 33 år. De senaste åren har mest spenderats med familjen så därför hade det varit roligt att komma ut och träffa nya människor. Jag är en jordnära och enkel tjej som saknar någon att ha intressanta samtal med (inte för att jag tröttnat på min sambo men... :)
    Vi kanske till och med blir ett litet gäng som hittar på något???

• Svar på tråden Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg
  • Oscarsmamma84

Har jobbat natt fre o lördag o lilleman har inte riktigt velat vara hos sin pappa så jag har inte fått sova men men har en del o fixa med inför flytten. Det är drygt 2,5 månad kvar men tiden går fort.

• Oscarsmamma84

Hej det är bra hur är det själv? Har varit i hembygdsparken i Ängelholm hela dagen i detta underbara väder

• Anna Hbg

Oscarsmamma: Vad skönt det låter! Här är hela familjen sjuka så har tyvärr bara suttit inne hela helgen :( Pratade också om att åka till hembygdsparken annars nu i helgen men får bli någon annan dag i stället :/

• Oscarsmamma84

Vad tråkigt att ni är sjuka, ni får krya på er. Oscar tyckte om o vara ute men tror han hellre varit hemma o övat på o krypa:)

• Anna Hbg

Oscarsmamma: Inte det skojigaste att vara sjuk kanske men det går över :) Som det ser ut nu kommer lilleman iväg till förskolan imorgon i alla fall :) Casper kryper runt som en galning i huset nu. Snabb som en vessla är han hihi

• Oscarsmamma84

Oscar håller på o kan förflytta sig framåt men det går ej snabbt än så länge. Sen lär vi ha o göra o jaga busungen:)

• Anna Hbg

Oscarsmamma: Ja, man kan inte vända bort blicken i 2 sekunder utan att de hittar på något rackartyg :P Hur gammal är Oscar nu? :)

• Anna Hbg

Har bara en, Casper, och han fyllde 1 år nu den 16/2, samma dag som mig och dagen efter sin pappa :) Kul att vi har barn i samma ålder :)

• Oscarsmamma84

Ja det är roligt:) tycker den åldern Oscar är i nu är rolig. Han hittar på så mycket bus o värre kommer det att bli hehe

• Anna Hbg

Oscarsmamma: Ja, det går undan i utvecklingen nu. Upptäcker nya saker hela tiden. Så kul att se det men ibland är det svårt att hänga med i svängarna :)

• Oscarsmamma84

Hehe ja det e det:) händer nåt nytt varje dag. Idag ska vi iväg o hälsa på hans mormor tänkte vi skulle gå ut med honom lite

• Anna Hbg

Oscarsmamma: Vi har varit på förskolan idag och det gick jättebra. Lekte så fint utan sin mamma så *snyft* hihi Jag blev helt överfallen av de andra barnen som tyckte det var spännande med ett nytt ansikte :) Nu är det dags för mellis sen ska vi ut i det vackra vädret och gå till lekplatsen :)

Svar på tråden Nya bekanta och vänner i och runt Helsingborg