ensamstående mot min vilja
hej!
är det någon annan som har varit med om detta fruktansvärda öde som jag o min 2 årige son varit. den 24 juni var min sambo ute o körde med en kompis på sin sista mc runda innan han skulle sälja den. då jag fick de värsta samtal i hela mitt liv! min Andreas hade varit med om en olycka på e22. han avled. hastigt o lustigt var jag då en ensamstående mamma. mot vår vilja.
varje dag är en kamp. jag har flyttat från vårt hus som vi bara bott i i ett år. vår lille son ropar på pappa, undrar vart han är, o vad det är som händer, vad svarar man då? jag har så mkt som ska göras nu med allt som kommer till vid ett dödsfall. orkar inte..
hela mitt liv e upponer. hade de inte varit för vår lille son hade jag inte rest mig igen efter detta. saknaden o tomheten jag känner är den värsta. att inte kunna ringa o berätta alla framsteg som theo gör. att inte kunna få höra hans röst, känna hans lukt o närhet.
nånstans väntar jag fortfarande på att han ska komma hem. hur sdka jag kunna gå vidare efter en sån här händelse??
nu tänker jag. jag borde ju inte vara ensam om detta?! jag är 24 år.. trodde mitt liv var på gång att bli de liv som jag alltid velat ha. men på vår första semesterdag händer det som inte får hända! o jag ska börja om från början fast med ett barn också.
/trasig familj