Avskyr gravida!
Vi har försökt bli gravida länge men inget händer.. mensen kommer som en klocka varje 28 och ägglossning dag 13... Jag ser gravida magar och barnvagnar överallt.. förstår ni hur lyckliga ni är?? Orkar inte obsessa över ägglossningstester och grav tester längre.. klarar inte av att se en enda ledsen gubbe till.. Har kollat upp hormonnivåer och äggstockarna hos gyn.. allt ser bra ut.. finns ingen anledning till att jag inte skulle bli gravid.. Jag vet att jag inte borde tänka så här men är till o med avundsjuk på er som haft missfall.. åtminstone har det hänt något.. är rädd för att jag aldrig kommer bli gravid.. hur överlever man det?? Känns som att jag är inne i en dålig cirkel där alla dessa känslor påverkar allt annat i mitt liv.. går runt och dagdrömmer på jobbet... umgås mindre med vänner.. har i princip uteslutit alla med barn.. orkar inte träffa glada föräldrar.. känns som mitt liv är meningslöst i väntan på att bli mamma.. måste nog göra något drastiskt för att komma ur detta innan det tar knäcken på mig... Någon som känner igen sig eller har bra tips?