Sälja en katt- tips på text
somras hjälpte jag en hemlös katt som nu är redo att flytta. Jag har skrivit en text till en Blocket annons. Vad tycker ni om den:
Morris är en före detta hemlös katt som söker ett nytt hem. I somras dök Morris upp i Södertälje, mager, okastrerad och med mask. Han tiggde mat av de som bodde i området och önskade bara att någon ville älska honom.
Jag hjälper hemlösa katter på min fritid och tog mig an Morris efter ett nödrop på Facebook.
Morris är en riktig knäkatt som älskar att ligga och gosa, klättra i klätterträdet och leka jaktlekar. Han är ett riktigt charmtroll som är totalt orädd för främlingar.
Morris är avmaskad, kastrerad, vaccinerad och chippad. Han går bra ihop med andra katter, tyvärr gillar han inte små barn.
Jag vill att du som adopterar honom fortsätter att vaccinera Morris regelbundet, försäkrar honom och ger honom kvalitetsfoder från djuraffären.
Skriv ett mejl och berätta lite om dig själv. Jag vill att du träffar Morris hemma hos mig, går det bra skjusar jag hem honom till dig ca en vecka senare.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-11-05 18:01
I somras ska det såklart stå.