• Xaxxa

ÄL samma dag man tar sista Pergo? Möjligt ens?

Kan man verkligen få ÄL samma dag msn tar sista Pergotime tabletten på dag 9? Har kunnige vart på kontroll än ska på måndag dag 12

• Svar på tråden ÄL samma dag man tar sista Pergo? Möjligt ens?
  • Eleonor01

Din sista dag bör vara dag tio. Inte speciellt troligt eftersom många av oss går snarare senare äl m pergotime. Varför tror du att du skulle ha det? Tagit test?

• Xaxxa
    Eleonor01 skrev 2013-10-25 21:23:25 följande:
    Din sista dag bör vara dag tio. Inte speciellt troligt eftersom många av oss går snarare senare äl m pergotime. Varför tror du att du skulle ha det? Tagit test?

Åt Pergo från dag 5-9 och tog sista idag och ÄL-testet är positivt. Tog ÄL-test igår på dag 8 samma tid igår som idag och igår var negativt men rött starka streck på dom och nu lika starka
  • Xaxxa

Förr har jag haft ÄL på dag 11 som tidigast utan Pergo. Förra gången på dag 12 utan Pergo.

• Eleonor01

5-9 blir det ja.... Dum jag e. Jag litar aldrig på såna tester länge. Använder endast digitala. De som du menar är väldigt lätta att misstolka

• mowgli

Jo men det är väl inte så konstigt? Äl ska ju inträffa mellan 24 och 48 timmar efter första positiva äl-testet. Så det kanske innebär att du har äl på dag 11. Det har jag ofta. Och du med som du skrev. :)

• Xaxxa
    Eleonor01 skrev 2013-10-25 21:29:15 följande:
    5-9 blir det ja.... Dum jag e. Jag litar aldrig på såna tester länge. Använder endast digitala. De som du menar är väldigt lätta att misstolka

Jag tycker inte det får alltid utslag på stickor när jag har ÄL och inget eller svagt när jag inte har. Digitalt fick jag positivt på fast ÄL aldrig skedde. Kan lägga till dig hos mig så du kan se testen själv
  • Xaxxa
    mowgli skrev 2013-10-25 21:36:33 följande:
    Jo men det är väl inte så konstigt? Äl ska ju inträffa mellan 24 och 48 timmar efter första positiva äl-testet. Så det kanske innebär att du har äl på dag 11. Det har jag ofta. Och du med som du skrev. :)

Jo men förvånad att få utslag dag 9 hade räknat med dag 11-12
  • Xaxxa

Ni kan se bild på det i mitt bildgalleri för det går tydligen inte att lägga upp bild i tråden från plattan.

Svar på tråden ÄL samma dag man tar sista Pergo? Möjligt ens?