• Retrogirl01

Träffas och lära känna andra i samma sits?

Undrar om det finns andra där ute som är intresserade av att träffas några stycken över en fika och dela erfarenheter och tankar? Jag och min man frågade efter det på RMC i Malmö men läkarna svarade att de inte hade något sådant. Det är synd för jag tror särskilt i början av en utredning har man mycket funderingar och då ville i alla fall vi komma i kontakt med andra i samma sits. Vi har försökt i måååånga år men än har vi inte gett upp hoppet om en bebis. :) Kunde vara kul att lära känna andra som också kämpar!

• Svar på tråden Träffas och lära känna andra i samma sits?
  • Pimpinellan

Jovars,jag har aldrig träffat nån som haft svårt att få barn. Tvärtom,i 25 år omgiven av superfertila... Men jag bor inte i skåne och alla vi här bor väl runt om hela Sverige så rent praktiskt vet jag inte hur man skulle få ihop det... Dessutom är jag gammal tant i de här sammanhangen (barnlängtan dock densamma förstås och kampen... ) så jag kanske inte platsar ändå. Tungan ute

• Retrogirl01

Visst bor alla på olika håll. Tänkte det hade varit kul att träffa andra som bor i Skåne eftersom det är närmast mig. Andra kanske skulle kunna få ihop träffar på andra håll. Verkar tyvärr inte vara så stort intresse. :(

Svar på tråden Träffas och lära känna andra i samma sits?