• AX87

klänning för fettisar

Är ganska stor och har nu blivit bjuden på bröllop där klänning är ett måste men har inte hunnit bli av med gravidmagen. (magen lika stor som tuttarna i omkrets typ.)

Vad för klänning passar såna fettisar som jag?

Alla jag har hittat går typ in i midjan och de borde ju resultera i att jag ser än tjockare ut el?

• Svar på tråden klänning för fettisar
  • ventilera mera

Vad har du att tillgå i tid? Har du ett par veckor så kan jag tipsa om igigi.com... förutsatt att du verkligen är lite större och inte är en 40 som känner sig lite fluffig för tillfället. Jag är en 46-48 och har köpt minsta storleken hos dem.

• Erfdgt

New look har också jättefina klänningar tycker jag, till bra priser dessutom, och leveransen brukar ta ca 1 vecka.

Sedan vad du passar i och känner dig bekväm i, det vet jag inte, så svårt att tipsa om specifika klänningar.

• lillatrollet85

Jag e lite småmullig och jag ska ha typ nåt smock som går en pyttebit nedanför brösten. Eller iaf att man har lite tajt där över. För att sedan låta resten falla fritt.. så döljer de lite skavanker med men man får även feam kurvorna.

• AX87

Jag är st 48-50
     och har 8 veckor till men, lär inte gå ner tills dess för har försökt för och misslyckats trots den så kallade extra sporren att komma i klänningen.

igigi var bra hitta en, men var gjord av plyester. Svettigt tänker jag.  Men nu vet jag mer vad som passa mig för de hade ett frågeformulär man kunde fylla i och få sin form.

• ventilera mera

Jag har haft Igigi-klänningar på bröllop tre gånger, alla på sommaren. Har funkat fint då klänningarna är fodrade. Första gången var iofs i juli och årets varmaste dag då det var omöjligt att inte bli varm. Men har inte upplevt några problem. De flesta klänningar som funkar för den klädkoden innebär nog syntet skulle jag tro - om man inte tänker lägga ut en förmögenhet.

Svar på tråden klänning för fettisar