• Bellamio

Letar efter nya vänner i Helsingborg.

Hej jag söker nya vänner i Helsingborg . Jag är 24 har en son som är 3& en dotter som är 11 månader.

• Svar på tråden Letar efter nya vänner i Helsingborg.
  • AstMalin
    Bellamio skrev 2013-10-16 20:47:17 följande:

Hej jag söker nya vänner i Helsingborg . Jag är 24 har en son som är 3& en dotter som är 11 månader.

Hej, jag har bara bott här sen i maj så känner bara min kompis jag flyttade hit med, pojkvän, och min syster.

Är 25 år, gravid med mitt första barn bf i början på maj
  • Bellamio

Hej, vad kul! Jag flyttar till Helsingborg i december, tänkte det kunde vara kul att lära känna lite nya. Vi ska flytta till statena.. Vad har du för intressen?

• AstMalin
    Bellamio skrev 2013-10-16 21:47:03 följande:

Hej, vad kul! Jag flyttar till Helsingborg i december, tänkte det kunde vara kul att lära känna lite nya. Vi ska flytta till statena.. Vad har du för intressen?

Jag håller på mkt med mina två hundar, innan var det hästar som gällde.. Just nu blir det mest långpromenader med hundarna, alltså vad svårt det är att skriva intressen.. Men ja annars tar jag gärna en tur på stan och en fika säger jag aldrig nej till

Sj då?
  • Bellamio

Okej så trevligt, jag gillar också att fika! Tycker om att gå på väla och går gärna långa promenader.. Har alltid gillat att röra på mig. Skulle gärna lägga till dig på Facebook :)

• AstMalin
    Bellamio skrev 2013-10-17 21:15:11 följande:

Okej så trevligt, jag gillar också att fika! Tycker om att gå på väla och går gärna långa promenader.. Har alltid gillat att röra på mig. Skulle gärna lägga till dig på Facebook :)

Ja men gör du det, Malin Appelgren, bara mina ögon syns typ
  • lillasysterlou

Hallå där, jag är 24 och flyttade till hbg i juni och har en son på 6 månader. Hade gärna träffats och fika om det finns intresse för det, bor på västra berga.

• lillasysterlou

Kan inte svara i din gästbok så skriver här, jag heter Elita lottielou nilsson på fb
  • minnah88

Hej! Jag är 25 år och vi ska ha vårt första barn i slutet på maj. Jag är inte från Helsingborg annars så jag har när riktigt kommit in i det där att skaffa vänner. Hur går det för er?
Svar på tråden Letar efter nya vänner i Helsingborg.