Behöver råd. Vart har mitt sekret tagit vägen? Fortfarande inte tillbaka efter ett år sedan missfall
Hej alla duktiga och smarta tjejer!
Jag vänder mig till er för nu håller jag på att bli galen av ledsenhet.
Vi blev gravida direkt efter vårt bröllop förra året i september. Lyckan var fullständig. Sent i vecka 6 hände det fruktansvärda- missfall var ett faktum.
Sedan detta har min kropp inte varit sig lik, den har liksom inte kommit tillbaka och nu är det ett år sedan det hände.
När vi blev gravida hade jag rikligt rikligt med ÄL-sekret. Jag hade det varje månad och på ägglossningsdagen hade jag alltid väldigt rikligt och det gick inte att gå miste om att det var ÄL-dagen.
Men nu i ett års tid har jag bara haft väldigt sparsamt varje månad. Vissa månader så kommer sekretet tidigare och torkar upp två dagar innan ÄL (Detta vet jag genom att testa med ägglossningstester)
Jag har läst på många trådar att sekretet är inte allt, och det är det ju inte men de små simmarna rinner ju ut lika fort som de kommer in utan sekretet.
Finns det någon som varit med om detta men kunnat lösa det? Vad är det för fel?
Tacksam för svar!!
ps. Jag har provat allt som har med "sekret-hjälp" att göra. Bisolvon och grapefrukt. Har även koll med stickor när ägglossning är och ja, ibland struntar jag i stickorna för jag inte orkar hålla på...