Sola topless på offentliga platser
Jag räknar med att ni förstår att det rör sig om tjejer som vill sola kroppen på badstränder, pooler, etc och inte täcker för brösten
Jag räknar med att ni förstår att det rör sig om tjejer som vill sola kroppen på badstränder, pooler, etc och inte täcker för brösten
Vad är det med det??!
Kunde inte bry mig mindre...
Är inne via appen, såg inte att det var en omröstning.
Ni som inte tycker att det är ok får gärna beskriva
Allt annat än topless borde va förbjudet.
jag har inte sätt såmånga killar med bikinitopp så varför skulle tjejer tvingas ha det ?
själv solar jag inte topless men när jag får snyggare bröst kommer jag göra det hela tiden !
Solar alltid topless och kommer inte sluta göra det!
Trodde topless var en 80tals grej då gick jag ivarjefall och slängde med brösten här och där. Nu gör jag det enbart ickeoffentligt, men bryr mig verkligen inte om dom som gör det.
Nja kanske det jag vet det beror kanske på eller så beror det inte på hmmmm eller nja kansee jag vet !
Nej jag vet inte.
jag håller med ! i somras när vi var på stranden kryllade det av människor utan bikiniöverdel ! många av dem hade små små speedos med ! det borde vara förbjudet !
Gör det inte men mest för att jag inte vill bränna mig och få hudcancer. Har "rätt" hudtyp för att bränna sig. Huden på brösten är ju så tunn och känslig, vill inte veta hur rödsvedda bröstvårtor känns!
Fanns nån liknande tråd men då gällde de stranden.
ja skulle aldrig sola topless offentligt om de inte var på stranden.
e gärna naken på tjejernas nakenstrand och solar jag ?offentligt? så i nån park i stan eller så så kan ja ha lite tunn tshirt eller linne utan bh/bikiniöverdel.