• nyochforvirrad

Hur funkar Rätt Start Smart Nova (babyvakt)? Bra? Dålig?

Hej!

Vi har fått tips om att Rätt Smart babyvakter är bra och har sett att det kommit ut en som heter Smart Nova. Är det någon där ute som har erfarenhet av denna babyvakt och som vill dela med sig av några kloka ord?

Tack på förhand!
    blivande förälder 

• Svar på tråden Hur funkar Rätt Start Smart Nova (babyvakt)? Bra? Dålig?
  • Annastalknapp

Jag har den och jag tycker den funkar bra! Köpte först en padwico 830 men den var inte tillräckligt känslig och reagerade inte förrän dottern verkligen grät och då är det ju redan för sent.

Bytte till smart nova och den hörs så fort hon börjar böka!

Enda nackdelen är att den piper väldigt högt när man sätter igång den!

• Mysgrodan

Jag köpte en smart nova och blev inte nöjd! Hade ju en supernova förut och den hördes MYCKET bättre! Sen då den inte har clips på baksidan så går den ju inte ha så nära barnet i vagnen. Måste ställa den i en hylla bredvid vagnen. Nån som vill köpa den för nypriset Flört?

• nyochforvirrad

Tack så mycket för att ni delade med er av era erfarenheter. Jag har också reagerat på att det saknas en clip. Synd, för det underlättar att ha det på sig när man behöver ha händerna och fickorna fria.

Jag har använt den tidigare modellen och då också reagerat på att ljudet är högt. Jag hoppades på att denna nya modell skulle ha ändrats till det bättre.

Ha en bra dag!

Svar på tråden Hur funkar Rätt Start Smart Nova (babyvakt)? Bra? Dålig?