• bebis2o13

Fotsack eller åkpåse till Emmaljunga city cross?

Har beslutsångest och skulle behöva lite saker klargjorda. Vad föredrar du, fotsack eller åkpåse? Motivera vad du anser bäst. Vet inte alls hur jag ska göra. Har en 7-månaders (4 mån korr.) och ska snart gå över till sittdel.

Ludvig 130129 - född i v 27+3 www.aprilbaby.blogg.se
  • Svar på tråden Fotsack eller åkpåse till Emmaljunga city cross?
  • RöttÄrSött

Båda eller bara fotsack. Jag använde fotsacken även på sommaren för att skymma mot solen (den gav så bra skugga att det höll sig rätt svalt under) samt att fotsacken är bra så fort det blåser.

Åkpåsen är dock bra för att slippa dra på en tjock overall samt att den behövs om barnet ska sova ute på förskolan.

• stor grön drake

Jag har haft båda, och hade jag måstat välja en hade jag valt footsack. Men som sagt, helst båda. Footsack är guld värt när de börjar röra sig och har mycket ytterkläder, påse är underbart när de bara ska sova så kan man bädda ner dem varnt. Åkpåse är bra när det blåser snålt men är för varmt för påse.

• yodi
    stor grön drake skrev 2013-09-19 22:29:24 följande:
    Jag har haft båda, och hade jag måstat välja en hade jag valt footsack. Men som sagt, helst båda. Footsack är guld värt när de börjar röra sig och har mycket ytterkläder, påse är underbart när de bara ska sova så kan man bädda ner dem varnt. Åkpåse är bra när det blåser snålt men är för varmt för påse.
Svar på tråden Fotsack eller åkpåse till Emmaljunga city cross?