Min sambo-alkoholist
Min sambo förstör familjen vi träffades för ca 3 årsedan då talade han om att han älskade öl, so what det gör jag med tänkte jag. Med tiden och framför allt sista tiden har det gått upp för mig att vi nog såg liiiite annorlunda på de orden. Jag tycker om öl men jag dricker absolut INTE varje dag eller ens varje helg säg att jag dricker 5 st 33cl öl /mån och då är det i överkant. Min sambo dricker MINST 6 ½ liters folköl om dagen ibland fler !!!!!!VARJE dag. Min 6 åring som jag hade med mig in i förhållandet mår piss jag har bett socialtjänsten om hjälp och det har jag fått. Jag är öppenhjärtlig mot min kontakt och berättar om mannens missbruk jag når nämligen inte min man han bara skriker skäller och hotar mig om jag säger något. Jag är helt slut psykiskt nu orkar inte vakta barnen längre. Sambons missbruk accelererade när jag började jobba efter mammaledighet i våras. Idag kläcker kontakten ur sig att ha snart måste anmäla att mitt barn far illa.snacka om wake up!!!!! Jag har iofs under ett par månader fattat att det måste ta slut antingen får sambon hjälp eller är förhållander over and out.
Var bara tvungen att skriva av mig lite bolla med mig. Någon annan i min situation. MÅR SÅ PASS DÅLIGT ATT MIN SOCKONTAKT IGENTLIGEN VILLE TA MIG HÄRIFRÅN IDAG!