• AnniPanni

Önskan om en 4a !

Hur får man en bekväm snart 40 åring att inse att ett 4:e barn inte är galenskap.. Vi har en komplicerad historia.. Jag har två döttrar sen innan som han har levt med de sista 7 åren.. Vi har nu separerat- och är särbos sen 4 månader.
    Gemensamt har vi en dotter på 5 år o njae jag vill verkligen komplettera vår familj med en 4a.. Ett helt biologiskt syskon till vår 5 åring. Han säger nej, jag har genomgått ett X med en mindre äggledare som resultat..
    Nu börjar även jag närma mig 40 strecket - och jag saknar min 4a jag aldrig fick!!!
    Jag förstår hans vilja men för mig är det verkligen på håret.. Jag vill verkligen ha ett barn till!!
    Det är inte alls självklart att jag kan bli gravid igen..men längtan finns där...
    Antingen så lär jag mig leva med allt eller så ger jag upp.. Men jag är inte redo att ge upp.. I mitt hjärta finns det plats för det barn jag aldrig fick... För mig är det så illa att jag funderar på att lämna honom IGEN... Vilket inte är ok för de underbara barn jag faktiskt har..
    Hur mycket är ok att man offrar egentligen? Jag har känt denna saknad i 4,5 år o den blir inte mindre...

• Svar på tråden Önskan om en 4a !
  • JP01

Just i avdelningen adoption tror jag inte du får så mycket svar.

Svar på tråden Önskan om en 4a !