• mor 3barn

Ska det här vara smart av butikerna att göra så här i sverige?

Har sett utomlands så har man satt upp 1 av vardera blöja och binda på en skylt på sidan så kunderna kan se hur olika modeller och fabrikat ser ut och kännes så att man som småbarns förälder kan lättare välja den blöja eller binda man tycker bäst om.

Vad tycker ni skulle ni uppskatta om de gjorde så här i Sverige med?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ska det här vara smart av butikerna att göra så här i sverige?
  • Kofot

Ja, det känns klokt och fräscht. Då har man möjlighet att känna och klämma på blöjorna och välja den modell man tror passar barnet bäst. Jag ger det fem tummar upp av fem möjliga.

• krompa

Det har funnits på vissa affärer, men föräldrar stal proverna så ofta att det togs bort.

• mor 3barn

.

• Fridayyy

Däremot hade jag uppskattat om man kunde köpa typ singelpack av några och testa olika sorter utan att behöva köpa ett helt paket.

• kaffeamanda
    Fridayyy skrev 2013-09-13 12:01:00 följande:

Däremot hade jag uppskattat om man kunde köpa typ singelpack av några och testa olika sorter utan att behöva köpa ett helt paket.

• Willa
    Fridayyy skrev 2013-09-13 12:01:00 följande:

Svar på tråden Ska det här vara smart av butikerna att göra så här i sverige?