• jill02

Ensamstående mamma söker vänner

Hej är en mamma som är 27 år gammal bor i stockholm, har precis blivit ensamstående mamma med min ettåriga son!

Skulle vara kul att träffa vänner i samma sits gå ut och fika leka med barnen.

//Johanna

• Svar på tråden Ensamstående mamma söker vänner
  • w3s

Absolut. Har ni bil och körkort så ni kan ta er någonstans eller åker ni kommunalt? :)

• w3s

Okej. Hittar inte så bra i bromma men det kanske finns något värt där man kan göra?

• Totti

Ja finns ju lekland;) och finns en hel del bra parker också.:) dock är vi upptagna idag men imorgon har vi inget planerat :)

• kickinli

Jag bor i Täby. Har barnen varannan helg och ses då gärna. Vi har inget emot att ta oss in till stan eller om någon är sugen på att komma hit på playdate så är det också ett alternativ. :)

• Totti

Så när kan ni alla ses? Kanske kan styra upp nåt till nästa helg?

• vildblomma

Jag är på att göra nått med våra barn nästa helg eller helgen som kommer blir det
    Messa den som vill så styr vi upp något
    Behöver ju inte vara något avancerat
    Förslag någon
    Mitt nr är:0729402483
    /Charlotte

• Totti

Låter bra tycker jag! jag är på iaf :) vi bor i bromma så då bor vi ju ganska nära varann :)

• Emsbli

Jag hoppar in här med. 
    Jag är 26 har en dotter på 5,5 på typ heltid vi bor i Haninge men har inget emot att åka. .) 
    Vi träffas gärna och hittar på saker min tjej gillar yngre barn och tar hand om dom. :) 

• Emsbli

Du kan gå in på personen och skicka meddelanden eller så

Mammatillsötnosll skrev 2014-07-21 14:24:06 följande:

Men hur tar man kontakt med varandra på såna här trådar ?

• Emsbli

Hej hoppar in här med. Ensamstående mamma 26 år bor i Vendelsö dotter är 6 år. Träffas gärna :) 

• Droonii

Då hoppar jag oxå in här.. Är ensamstående med en 4 och en 6åring, är själv 27 år..Har inte en enda ensamstående kompis så skulle vara kul att lära känna några:) Är det någon som har lust att haka på och göra nåt så är det bara att höra av sig:) bor i Stockholm..

• honeypie81

Jag är också ensamstående med två tjejer på 4 och 6 år. Och alla vänner jag har nu är "hela" familjer eller så har de inga barn alls.. Bor i Stockholm och ses gärna!

• Emsbli

Vi träffar er gärna är typ i samma sits. Min dotter är 6 år och vi bor Handen.

honeypie81 skrev 2014-08-16 20:00:39 följande:

Jag är också ensamstående med två tjejer på 4 och 6 år. Och alla vänner jag har nu är "hela" familjer eller så har de inga barn alls.. Bor i Stockholm och ses gärna!

Svar på tråden Ensamstående mamma söker vänner