Vilken nappflaska lägger du din röst på?? =)
Gäller för dom som inte ammar/ammade alls. Utan bara flaskmatar.
Gäller för dom som inte ammar/ammade alls. Utan bara flaskmatar.
Vi har har MAM anti-kolikflaska till alla tre barnen. Har aldrig testat någon annan så har ju inget att jämföra med min den har fungerat väldigt bra i alla fall :)
Dr Brown
Bäst alla kategorier förutom att diska dom. Så sjukt tråkigt med alla små delar. :)
Röstade på Dr Brown men vi använder MAMs dinapp.
Annan - Nuk!
Spelar ingen roll, bara den inte är av plast.
Medela med calmanappen! ????
Röstade på mam, en av de bättre som vi har testat.
Mam anti kolik hade jag till sonen.
Har testat MAM, Dr Brown, Medela och Tommee Tippie och tycker att Tommee Tippie varit överlägset bäst. Dessutom grymt mycket mer hygienisk än den i det sammanhanget helt värdelösa MAM, som är hopplös att diska. Min röst går helt klart till TT - och jag skulle rekommendera den till alla som flaskmatar!
Har testat MAM, Dr Brown, Medela och Tommee Tippie och tycker att Tommee Tippie varit överlägset bäst. Dessutom grymt mycket mer hygienisk än den i det sammanhanget helt värdelösa MAM, som är hopplös att diska. Min röst går helt klart till TT - och jag skulle rekommendera den till alla som flaskmatar!
Lätt Tommee Tippee, enda som dottern accepterade.
MAM var kass, flera gånger läckte botten på flera flaskor. Tillslut kastade jag bokstavligen ut den.
MAM har vi kört med, billiga och lättillgängliga. Dr Brown hade vi när de var sådär yttepyttiga, kanske första 2 månaderna bara. Sedan bytte vi för MAMs anticolic för de kändes enklare att diska.
Jag tycker att twistshake är det bästa märket! Lätt att hålla rena, bred öppning underlättar när man skall hälla i pulver, "galler" gör att det blir mindre risk för klumpar.