• Majsan1986

Vilken nappflaska lägger du din röst på?? =)

Gäller för dom som inte ammar/ammade alls. Utan bara flaskmatar.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken nappflaska lägger du din röst på?? =)
  • yellow88

Vi har har MAM anti-kolikflaska till alla tre barnen. Har aldrig testat någon annan så har ju inget att jämföra med min den har fungerat väldigt bra i alla fall :)

♥ Adrian 10-04-17 ♥ Alfred 11-08-08 ♥ Silas 13-07-16 ♥
  • Baby1112

Dr Brown

Bäst alla kategorier förutom att diska dom. Så sjukt tråkigt med alla små delar. :)

• talulah gosh

Har testat MAM, Dr Brown, Medela och Tommee Tippie och tycker att Tommee Tippie varit överlägset bäst. Dessutom grymt mycket mer hygienisk än den i det sammanhanget helt värdelösa MAM, som är hopplös att diska. Min röst går helt klart till TT - och jag skulle rekommendera den till alla som flaskmatar!

• aleydis
    talulah gosh skrev 2015-09-13 22:03:53 följande:

Har testat MAM, Dr Brown, Medela och Tommee Tippie och tycker att Tommee Tippie varit överlägset bäst. Dessutom grymt mycket mer hygienisk än den i det sammanhanget helt värdelösa MAM, som är hopplös att diska. Min röst går helt klart till TT - och jag skulle rekommendera den till alla som flaskmatar!

Intresserad hur du menar att mam är svår att diska- man plockar ju isär den? Dessutom kan den smidigt steriliseras i micron
  • malle88

Lätt Tommee Tippee, enda som dottern accepterade.

MAM var kass, flera gånger läckte botten på flera flaskor. Tillslut kastade jag bokstavligen ut den.

• talulah gosh
    aleydis skrev 2015-09-14 08:30:17 följande:
    Intresserad hur du menar att mam är svår att diska- man plockar ju isär den? Dessutom kan den smidigt steriliseras i micron
    Det är krångligt att ha så många delar som man måste diska. Dessutom så läckte botten flera gånger, och de funkade inte i vattenbad för då läckte vattnet in. Skickade tillbaka alla mina, och fick pengar tillbaka plus lite extra för besväret. Extremt mycket mer hygieniskt med få delar, som dessutom är väldigt släta ytor som inte gör att mjölk och bakterier fastnar så lätt. (Extra viktigt om man är ute och reser, eller är i sommarstuga utan diskmaskin etc) Tommee Tippee är helt enkelt överlägsna enligt mig!
  • isolande

MAM har vi kört med, billiga och lättillgängliga. Dr Brown hade vi när de var sådär yttepyttiga, kanske första 2 månaderna bara. Sedan bytte vi för MAMs anticolic för de kändes enklare att diska.

• snorklan

Jag tycker att twistshake är det bästa märket! Lätt att hålla rena, bred öppning underlättar när man skall hälla i pulver, "galler" gör att det blir mindre risk för klumpar.

Svar på tråden Vilken nappflaska lägger du din röst på?? =)