Rätt att klaga?
Hejsan.
Jag och min fru har egentligen det ganska bra tillsammans, problemet är att vi har slutat att umgås.
Min fru har många vänner och är borta hemifrån så fort tillfälle ges, själv får jag hämta och natta barn.
Det kan hända att hon är borta på kvällsaktiviteter fyra kvällar på en vecka, och om jag ber henne umgås med familjen (vilket jag sällan gör) så bryr hon sig inte.
Är hon hemma så somnar hon oftast i soffan.
Även om vi bokat något, och någon annan aktivitet dyker upp så har hon inga problem att ställa in våran bokning trots mitt uppenbara missnöje.
Detta leder ofta till gräl, jag sagt till henne är att självklart måste man få umgås med sina kompisar, göra roliga saker på egen hand men att det måste finnas tid för familjen med. Vi har lätt att få barnvakt, trots detta har vi inte gjort något tillsammans på flera månader.
Känns sådär att bräka ur sig detta på ett internetforum, men jag vet ej vart jag ska vända mig.
Jag har några kompisar som jag umgås själv med då och då, men inte i närheten av vad hon gör, då de också har familjer.
Sexlivet funkar klockrent, vi ligger ofta :) och hon påtalar ofta att hon älskar mig, så jag tror inte att hon har någon annan, men vad vet man...
Vad ska jag göra, inget jag säger verkar funka. Har starka funderingar på att dra.