• Anonym (sexmissbrukaren)

Knulla, Amfetamin & KAOS

Jag vet inte varför jag publicerar bloggadressen här, men antar att den kan hjälpa ngn. Om mitt fullständigt kaotiska liv som mamma, sexmissbrukare & knullkompis med en amfetaminpundare.

Livet KUNDE vända fort.
    Http://amidoneyet.blogg.se

• Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS
    Anonym (Hmm) skrev 2013-09-06 23:20:00 följande:
    Jag försöker inte att trampa på dig eller så ! Jag hoppas verkligen att du får ordning på ditt liv , det är lite svårt att tänka sig in i ditt liv . Jag förstår inte riktigt vad det är som dra och lockar med A.J . Men som sagt min första reaktion är , hur det är med dina barn . Det är inte lätt att ge några enkla svar på dina problem , du verkar ju vara medveten om att något behövs att göras . Det är ju ett bra första steg ! Hoppas att dina föräldrar kan vara ett stöd för dig och barnen . 

Tog det absolut inte som att du trampade på mig. Blev enbart glad att du frågade om jag var stabil nog att ta hand om barnen. Underbart att ngn frågar om dem, för de är mima allt.

Det jag tror drar o lockar med A.J är.att han är okomplicerad, aldrig dömmer mig eller bahandlar mig illa. Em sak har jag lärt.mig ovh det är att det är skillnad på missbrukare o missbrukare.

Han har fast jobb, bostad o ordnat liv.
    Anonym (s) skrev 2013-09-06 23:32:32 följande:
    Finns det möjlighet för dig att gå med i en grupp för personer med missbrukarproblematik? 

Det är grymt bra att du vill komma över det här svåra och att du frågar efter hjälp. Jättetrist att höra att soc inte tar det på allvar.. har du möjlighet att byta handläggare där eller få hjälp av någon för att få dem att förstå allvaret i det hela? Önskar dig lycka, styrka och glädje av hela mitt hjärta 

Jag har kontaktat absolutions-kliniken ang min oro över sexmissbruket och fått en tid. Enda grsejen är att jag skitit i allt vad räkningar o så heter hela sommaren och inte kan betala mina räkningar öängre. Därför kommer jag ej ha råd att gå dit.

På vuxenpsyk tkr de inte att jag hör hemma, men hat sats på väntelista till kbt, men den är sex mån lång. SOC tkr inte att detta är så allvarligt, trots att de själva läst min blogg. Moment 22 alltså.

Det komiska i det hela är atr jag är utb mentalskötare o har arbetat både på psyk, rättspsyk, behandlingshem för narkomaner men också tonåringar. JAG vet att det ska mkt till för att tas på allvar. OCH HELST ska jag ha börjar knarka ordentligt, däckat ifrån mina barn eller gjort dem illa fysiskt. Det SKA mao ha gått för.långt innan ngt händer.

Jag ville ha hjälp innan. INNAN jag börjar knarka, spåra ur mer eller göra ngt jag får ångra. men jag anses inte vara i behov utav den hjälpen.

Vad i helvete gör man när man är så.långt ner att man inte längren orkar resa sig?

Jag har berättat allt för barnens pappa o han hjälper mig genom att ha barnen alla vardagar, medams jag har de flesta helger from nu. Bara för att jag inte kan fokusera på att jobba, sköta hem, barn o bostad samtidigt. Det är bara nu OCH jag vill inget hellre än att klara av att ha dem varannan v igen. De är mitt allt & innan krisen var jag världens bästa mest sansade mamma. Nu har jag tappat greppet helt.

Tack för att ni läser, bryr er och kommentetar. Det hjälper o stärker mig!

Kram

Nu går det snart åt helvete! Jag måste få hjälp!!

Jag har frågat "hur man handlar"... Kravbrev från hyresvärden. Vi måste snart flytta.

Jag måste försvinna!

Jag måste låta mina barn leva med sin pappa...

Vadfan händer med mig???

• kallelejon

Har du kontaktat någon beroendemottagning där du bor?
    Alltså inte någon kommunal som drivs av soc utan en som tillhör landstinget eller är privat.

Soc väldigt sega och fattar inte det där med missbruk på alla plan.
    Du behöver komma i kontakt med sjukvården!

• kallelejon

Jag har själv jobbat med missbruk på en beroendemottagning.

Du måste kontakta den i din kommun , finns i de flesta kommuner i Stockholm.

Du får en tid inom en vecka. Förklara ditt problem och be att de hjälper dig att upprätta kontakt med soc. Du behöver hjälp av både soc och beroende gemensamt.
    De kan ha ett sk nätverksmöte där du är med och ni kommer fram till en gemensam planering för att hjälpa dig.

Du vill ju själv vända!! Men du behöver stöd!

• kallelejon

Sorry!!

Ser nu att jag inte läst allt så noga...
    Ledsen...
    Jag trodde att du själv aktivt tog amfetamin men ser nu att det inte är så...

Så beroende som jag skriver om är alltså inte aktuellt för din egna del ialla fall.

Skit också att vuxenpsyk nobbar dig!!!

Bra system!!!!!!!!!!!! Vart ska man vända sig INNAN allt faller!!???

Vänner
    Familj
    Såna här forum

Systemet verkar ha missat en viktig del!

kallelejon skrev 2013-09-09 08:53:45 följande:
    Sorry!!

Ser nu att jag inte läst allt så noga...

Ledsen...

Jag trodde att du själv aktivt tog amfetamin men ser nu att det inte är så...

Så beroende som jag skriver om är alltså inte aktuellt för din egna del ialla fall.

Skit också att vuxenpsyk nobbar dig!!!

Bra system!!!!!!!!!!!! Vart ska man vända sig INNAN allt faller!!???

Vänner

Familj

Såna här forum

Systemet verkar ha missat en viktig del!

Jag vet intr längre. Står på jobbet och förståt inte riktigt vaf jag gör här... jag vill bara ta min jävla spade och slå sönder hela stället!!!!!! Jag orkar inte!!! Min familj tkr att d bara är att sluta med allt.

Problemet är också att jag blivit fullkomligt förälskad i A.J! Jag kan plötsligt dö för honom.

Nu har jag dragit iväg sms om att handla amfetamin& frågan kom: "hur mkt vill du ha"?

INTE FAN VET JAG!

Hur hamnade jag här? Jag hade allt. Arbetade på bbehandlingshem för tonårstjejer, fast tjänst, familj, pengar och gjorde massor mdd barnen. Tränafe aktivt och gick ner 30 kg sj. Hade viljan frpn helvetet!

HUR FAN GICK D HÄR TILL?

Tappar greppet.

• Seuss
    Anonym (sexmissbrukaren) skrev 2013-09-09 12:04:17 följande:
    Tappar greppet.
    Vad är det som är viktigast för dig ? Är du villig att förlora dina barn ? Tycker att du ska bryta all kontakt med A.J och se till att bryta det mönster och negativa spiral som du befinner dig i . En chansen för dig nu är att bryta med den här killen och fokusera på dina barn , eftersom du inte kan fokusera på dig själv . Är verkligen sex och knark viktigare än den smärta du kommer att åkomma dina barn . Ta ditt ansvar och du kommer att klara det . När det gäller så är du starkare än du tror och kommer att klara av saker som du inte trodde att du hade styrka till det . Det finns inget att skylla på , utan det är du som måste ta ansvar för dom handlingar du utför . Du säger att du hade viljan från helvete , bli förbannad ta fram den igen och se till att få tillbaka ditt liv . 
    Seuss skrev 2013-09-09 12:32:15 följande:
    Vad är det som är viktigast för dig ? Är du villig att förlora dina barn ? Tycker att du ska bryta all kontakt med A.J och se till att bryta det mönster och negativa spiral som du befinner dig i . En chansen för dig nu är att bryta med den här killen och fokusera på dina barn , eftersom du inte kan fokusera på dig själv . Är verkligen sex och knark viktigare än den smärta du kommer att åkomma dina barn . Ta ditt ansvar och du kommer att klara det . När det gäller så är du starkare än du tror och kommer att klara av saker som du inte trodde att du hade styrka till det . Det finns inget att skylla på , utan det är du som måste ta ansvar för dom handlingar du utför . Du säger att du hade viljan från helvete , bli förbannad ta fram den igen och se till att få tillbaka ditt liv . 

Tack för det du skriver. Behöver lite jävlar anamma. Men hur gör man om man inte tror att man är.redo att bryta. Eller redo att ta kontrollen. Om man inte tror att man kommer att klara av det. Hur hittar man styrkan få?
  • Anonym (Soff)

Usch, det låter precis som mitt liv förut.

Dock utan barn.

Jag vet inte vad som är så lockande med dessa missbrukare? Och hur sexet kan vara så fantastiskt?

Tror det är för att dom är så fel och förbjudna.

Att man aldrig får ångest tror jag är just för man egentligen ser ner på dom. Hur värdelös man än känner sej själv så är dom alltid sämre.

Knarkar du en gång, skiter i en räkning, hellre knullar än ta hand om ungarna eller annat dåligt så får du inte ens en reaktion. Iaf ingen "du är så dålig"-reaktion. Utan isf förståelse.

För 4år sedan bröt jag upp med mitt värdelösa liv som jag hängt i över 12år. Poff. Började plugga, flyttade, raderade Facebook, bytte nummer och skaffade en ordentlig sambo. Vi har nu ett barn tillsammans.

Att vara vuxen är ofta tråkigt. Vara en "ordentlig" människa är tufft.

Göra misstag lr dåligt gör ont! Det känns jobbigt bli bedömd som människa, mamma, sambo, arbetskamrat, vän osv.

Rutiner blir en tråkig vardag.

Vad förutom denna AJ får dej glad?

Någon aktivitet med ungarna? Någon vän? Hitta något ny utmaning som är spännande. Lära dig nått? Ta motorcykelkort?

Du måste hitta ny lycka och det är bara du som kan!

Jag själv har börjat rida. Var helt livrädd för hästar. Men kände att nu måste jag göra nått nytt spännande.

Och tror inte du är sexmissbrukare? Ditt liv blir spännande med dessa pundarmuppar. Hade det bara varit sex hade du hittat en vettig ordentlig pojke att ha sex med och varit nöjd så!

Du gör medvetna val! Skärp dej!

Jobba på självförtroende å självkänsla! Hitta dej själv. Se till å få räkningarna betalda!

Tänk ditt liv om1år, 5år, 10år.

Tänk på barnens liv dessa år?

Är detta skitliv värt allt du kommer missa?

När du valde skaffa barn antar jag att du redan valt bort denna typ av livsstil?

Man kan inte välja allt man vill här i livet. Och vissa saker ska man inte ens ha! Även om dom saknas!

Är pappan till barnen också en pundare? Vad säger han om detta? Kommer han kravlöst låta dig flänga in i dina barns liv när det passar dig?

Tycker det låter otroligt själviskt att du ens hamnat i en situation där du känner dej beroende av sex med en knarkare. Varför ens umgås med pundare öht? Och speciellt när du har dessa problem? Hur hamna du där? Tyckte synd om dig själv?

Ta ansvar! NU!

Lär dig hantera dig själv.

• Seuss
    Anonym (sexmissbrukaren) skrev 2013-09-09 14:46:40 följande:

Tack för det du skriver. Behöver lite jävlar anamma. Men hur gör man om man inte tror att man är.redo att bryta. Eller redo att ta kontrollen. Om man inte tror att man kommer att klara av det. Hur hittar man styrkan få?
    Det är nog svårt att hitta det perfekt tillfället att bryta , men risken är att man går för långt . Nu känner du att du håller på att tappa greppet och då är det dags , ju längre du väntar ju längre väg kommer det att bli att ta sig tillbaks . Det kommer att krävas mera kraft och du funderar om du har den nu . Men ju längre det går ju mera behöver du för att ta dig tillbaks . Du får byta ut dina beroende emot något som är hälsosammare . Du sa att du hade tränat och gått ner i vikt , man mår bra av detta för att bränner den energin som späder på din ångest . Och som du skrev hade du gått ner 30 kg , det krävs beslutsamhet och kraft , så den finns någonstans inom dig . 

Har själv gått ner 50 kg en gång , och de dagarna jag hade svårt att ta mig iväg och träna . Var det som om jag stängde av mig själv och befann mig utanför . Genomförde träningen utan att riktigt befinna mig där mentalt . Men efteråt mådde jag toppen . Det är något liknade du måste du gör , när det blir jobbigt får du stänga av nuet och genomföra det som är bra för dig . Bryt med honom och fokusera ångesten och oron på något annat , spring eller träna så att du bränner bort energin . Framför allt tänk på dina barn . Hur skulle det kännas att aldrig mer få träffa dom ? Var tillsammans med en tjej i tre år och han hade haft problem med droger . Fort vi inte kom överens eller att hon fick det stressigt , så börjar hon att prata om skulle börja ta droger igen och det var bättre om dom kom och tog dottern . Att hon i dög som människa eller mamma . Jag fick verkligen vara arg på henne och tala om att det spelar ingen roll vad andra tycker om att hon har varit missbrukare eller om hon duger som mamma i deras ögon . Hon fick övertyga henne att hon var en bra mamma och hur ont hon skulle göra dottern om hon svek henne nu . Tog länge , men till slut insåg hon att det var upp till henne och ingen kunde ta ansvar för henne liv och handlingar än hon själv . Du måste vara hårdare emot dig själv än du har någonsin varit . Väljer du A.J , så väljer du bort dig själv och möjligheten till dina barn . Och jag tror att det kommer att göra ondare och vara jobbigare än något annat du varit med om . 
  • Anonym (snart)

Du har fått två väldigt kloka inlägg här senast... Du säger att du behöver ett jävlar annama, tror att du har det inom dej iom att du gått ner mkt i vikt och ändå klarar av att vara med dina barn även fast du mår så dåligt just nu. Det visar att du kan ta dej i kragen, men jag tror att du inte är tillräckligt motiverad just nu. Du vet att du kommer klara det om du bara bryter mej AJ men du vill inte riktigt än, du har inte nått rock bottom. Men är rock bottom värt att nå innan ditt jävlaranamma kommer fram? Som någon ovanför skrivit; hur mkt tror du barnens pappa är villig att ställa upp med att ta barnen och jag antar stå för de mesta pengarna innan du inte längre får träffa de?... Rock bottom är nära, och de få trappstegen som är kvar är alla hemska. Du har ingen stans att bo, hamnar på folks/släkts soffor. 2 Du kan/får inte träffa barnen. 3 Din räkningar hamnar hos kronofogden och möjligheterna för en ny lägenhet minskar drastiskt. 4 Du vänder dig mer och mer till AJ och hans amfetami för att det år det ända som får dej att må bra. 5. Du har blivit en riktig knarkard för att det är det ändå som kan döva smärtan..... 6 Rock bottom!.. Jävligt svårt att ta sig upp sedan..

Svar på tråden Knulla, Amfetamin & KAOS