någon som behandlas på st:görans?
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Gör mitt 3 försök på st: görans. Några fler som håller på nu?? Vore kul att följas åt
Hur går det för er?
Vi var på RUL idag och det gick jättebra! Allt såg fint ut och bebis var väldigt aktiv. Rätt storlek också för v. 18+3. Skönt eftersom de inte flyttar bf. Helt otroligt att få en sån grundlig genomgång av allt. UL-barnmorskan var jättebra också!
Kul att kunna jämföra med v. 8 och v.12.
Och vi fick reda på att vi väntar en dotter!! Nu firar vi med fik och mys på stan. Är båda två lediga. Svävar lite på moln! :)
Vilken härlig känsla det måste vara!! Vill också. Tack! Och roligt att allt såg bra ut för er med och grattis till en flicka :)
Men flyttades ni förra UL? Trodde de inte flyttade bf vid IVF här i Stockholm? Fick inte du också ett brev från IVF Kliniken att ge till din bm med bf på?
Men ditt bf stämmer med ditt äggplock (som är det absoluta befruktningsdatumet, det vet man ju vid ivf) och att du ligger en dag efter mig, vi har ju bf 15/3 :) Dock sa min bm 16/3 först, beroende på att hennes snurra räknade annorlunda än ultraljudsutrustningen så du kanske hade 17/3 först?
Skönt att veta att de är friska också!
Vilken härlig känsla det måste vara!! Vill också. Tack! Och roligt att allt såg bra ut för er med och grattis till en flicka :)
Men flyttades ni förra UL? Trodde de inte flyttade bf vid IVF här i Stockholm? Fick inte du också ett brev från IVF Kliniken att ge till din bm med bf på?
Men ditt bf stämmer med ditt äggplock (som är det absoluta befruktningsdatumet, det vet man ju vid ivf) och att du ligger en dag efter mig, vi har ju bf 15/3 :) Dock sa min bm 16/3 först, beroende på att hennes snurra räknade annorlunda än ultraljudsutrustningen så du kanske hade 17/3 först?
Skönt att veta att de är friska också!

Fast hon lär ju komma när hon känner för! Hahaha!!
Fast hon lär ju komma när hon känner för! Hahaha!!Tror det var för att de räknar annorlunda på snurrorna och på UL. För de får inte flytta datum efter storlek. Och det stämmer ju med att jag fick den 15/3 (vilket jag fått på alla gravidappar också) och du då 16/3 :)
Ja var så skönt att gå igenom allt så noggrant också. Vi var riktigt nervösa innan!
Tror det var för att de räknar annorlunda på snurrorna och på UL. För de får inte flytta datum efter storlek. Och det stämmer ju med att jag fick den 15/3 (vilket jag fått på alla gravidappar också) och du då 16/3 :)
Ja var så skönt att gå igenom allt så noggrant också. Vi var riktigt nervösa innan!
Ja, det kan ju stämma!
Vi var också jättenervösa :)
Vilket sjukhus ska ni välja? Hur går det med alla förberedelserna? Vi har köpt vagnen, det är allt! Hahahaha!
Ja, det kan ju stämma!
Vi var också jättenervösa :)
Vilket sjukhus ska ni välja? Hur går det med alla förberedelserna? Vi har köpt vagnen, det är allt! Hahahaha!
Hej alla. Det var jag som startade tråden.
På fjärde försöket lyckades vi hela vägen. 10/11 föddes våran princesssn.
Man ska inte ge upp
Man ska inte ge upp

Tack vad spännande:)
Man ska inte ge upp
Hej,
Vet inte hur aktiva ni är här längre, men tänkte kika in och meddela att jag/vi ÄNTLIGEN har fått ett plus på stickan. Går in i vecka 6 imorgon så allt är väldigt nytt och känns läskigt. Mycket som kan gå snett ännu...
Hej,
Vet inte hur aktiva ni är här längre, men tänkte kika in och meddela att jag/vi ÄNTLIGEN har fått ett plus på stickan. Går in i vecka 6 imorgon så allt är väldigt nytt och känns läskigt. Mycket som kan gå snett ännu...
Hej!
Ger mig in här, behandlas på St göran, gör vårt 2: a försök, är på sprutdag 8.
Genom att läsa i tråden verkar det som om de flesta här har lyckats?...
Är det någon nu som återigen är i behandling? Skulle vara kul att följas åt.
Är väldigt ensamt allt detta, så mkt tankar, nervositet....
Hej!! 7 försök tog det tills vi lyckade bli gravida. Hade totalt gett upp... Sedan fick vi tillbaka ett jättefint frys innan julledigheten. Och där satt det. Var så inställd på att det inte skulle funka så jag tog inget test förrän 5dgr efter BIM.
Idag är jag på 8+3 och på måndag ska vi på första MVC besöket!!
Hur långt är du gången???
Hej!
Ger mig in här, behandlas på St göran, gör vårt 2: a försök, är på sprutdag 8.
Genom att läsa i tråden verkar det som om de flesta här har lyckats?...
Är det någon nu som återigen är i behandling? Skulle vara kul att följas åt.
Är väldigt ensamt allt detta, så mkt tankar, nervositet....