• adam01

kille i trosor ? funkar det ?

Jag är en kille som känner en längtan efter att använda tjejunderkläder till vardags. Alltså trosor istället för kalsonger . Poängen är inte att se feminin ut, utan att bara trosor för att de är skönare. 
    bara ett byte "rakt av" av underkläderna. 

OBS att jag inte får någon sexuell upphetsning, och jag har ingen som helst lust att klä mig som tjej fullt ut eller att försöka se så tjejig ut som möjligt. 
    Frågan är, ska jag glatt acceptera att jag vill använda underkläder tillverkade för tjejer, eller är det att tänja för långt på 
    könsgränserna? Hur kan omgivningen reagera? Och hur informerar man sina 
    närmaste, det lär ju synas i tvättkorgen? var nere på stan och köpte ett gäng för ett tag sedan! 

Tacksam för svar !

• Svar på tråden kille i trosor ? funkar det ?
  • adam01
    FireLady skrev 2013-08-27 14:37:19 följande:
    Köper inte det där med "inte sexuellt"
    det beror helt på faktiskt!
  • FireLady
    adam01 skrev 2013-08-27 14:40:31 följande:
    det beror helt på faktiskt!

Sexuellt betyder inte alla gånger stålbånge, utan kan även ha en trivsam känsla.

Finns gott om fina och bekväma herrunderkläder. Ta något sånt på dig om du är efter bekvämlighet. Kvinnors underkläder görs sällan för bekvämlighet.
  • adam01
    FireLady skrev 2013-08-27 14:44:59 följande:

Sexuellt betyder inte alla gånger stålbånge, utan kan även ha en trivsam känsla.
    Finns gott om fina och bekväma herrunderkläder. Ta något sånt på dig om du är efter bekvämlighet. Kvinnors underkläder görs sällan för bekvämlighet.
    jag trivs jättebra i trosor men kan inte kalla det sexuell upphetsning faktiskt .... 
Svar på tråden kille i trosor ? funkar det ?