• Anonym (Farsan)

Min son råkade se min tjejs....

Kanske ett litet problem men ändå ett problem. Min tjej sover i ett nattlinne utan trosor. Hon gillar inte att sova i trosor lika lite som jag gillar att sova naken. Min son som är 10 gick väldigt tidigt en morgon och kollade in i sovrummet där vi sover om jag kvar för jag o tjen skulle skulle iväg tidigt på ett ärende.. Då råkade han se musen på min tjej. Han sa inget förrän några veckor efter. Då berättade han för mig detta och sa att h an verkligen ville glömma att han sett musen (sa han...). Sedan bad han mig att inte säga något till tjejen och vi kom överens om att inte prata mer om det. Syrran vet inget. Jag har inte sagt något till mitt ex för hon skulle dö av pinsamhet. Vad gäller i sådana här lägen? Ska jag kräva att hon sover i trosor för att skydda barnen från mustrauma? Hon går inte utan trosor under nattlinnet i lägenheten när barnen är hemma. Hon är lite av ett naturbarn. Hemma hos hennes föräldrar var det ok om jag gick i kalsonger när det var varmt:) Jag tror grabben överlever, men det känns lite skumt att veta att min son har sett vad som finns under kjolen på min tjej och jag är lite orolig för vad min konfliktsökande ex fru ska säga.

• Svar på tråden Min son råkade se min tjejs....
  • Anonym ()

Oj, jag brukar gå runt naken eller topless rätt ofta när bonus är hemma. Visste inte att de va värsta grejen?

• Fanny b
    Anonym (hmm) skrev 2013-08-23 23:17:54 följande:
    Jag tycker det är konstigt att man inte täcker fittan när det finns barn i huset, men visst... Det är väl er grej.. Jag hade inte gillat den där situationen dock...

Jag tycker inte man ska behöva täcka sitt könsorgan inne i sitt eget sovrum, om man själv inte vill göra det. Utan då är det bättre att barnen i hushållet lär sig att knacka innan de går in i föräldrarnas sovrum.
  • Fanny b
    moruri skrev 2013-08-24 08:45:34 följande:
    Min pappas tjej sov naken när jag var yngre, jag uppskattade det inte. Ville inte ha sådana bilder i huvudet alls, jag hade föreslagit din tjej att respektera dina barn och sätta på sig underkläder när de är där

Om man ogillar det faktum att ens familjemedlemmar sover nakna bör man undvika att se detta genom att inte i onödan gå in i deras sovrum när de sover. Vill man de något när de i sovrummet kan man knacka innan.
  • Ruffa

Haha va?? Naturbarn?
    Både min man och jag sover nakna- det blir ju för varmt annars - är vi naturbarn då? Gud så fånigt!

Men säg åt ungen att knacka innan han går in någons sovrum, han är ju 10 år och ingen bebis.

Jag förstår inte heller varför exet skulle gå i taket, skulle hon få för sig att Ts sambo har gått och visat upp sig för sonen eller vadå?     

• Anonym (Aba)
    Ruffa skrev 2013-08-28 14:31:51 följande:
    Jag förstår inte heller varför exet skulle gå i taket, skulle hon få för sig att Ts sambo har gått och visat upp sig för sonen eller vadå?     
    Det är inte helt otroligt att hon ser sin chans och anmäler henne/dem, och hittar på en bra historia.
  • Ruffa
    Anonym (Aba) skrev 2013-08-28 14:57:39 följande:
    Det är inte helt otroligt att hon ser sin chans och anmäler henne/dem, och hittar på en bra historia.

Anmäler för vad? Sexuellt ofredande för att stora sonen smyger in i deras sovrum och råkar se en naken sovande människa?

Gissar att vem det nu är man anmäler sådant till skulle skratta gott åt fåneriet?

Är man bara ute för att jävlas kan man ju hitta på vilka historier som helst - och sen försöka få med sin 10 åring på ljugspåret..  
  • Anonym (Farsan)

Härom dagen när vi kollade på film i pyjamas så märkte jag att tjejen inte hade trosor under nattlinnet (kort). Då antydde jag att det inte är någon höjdare om barnen ser hennes mus. Då gick hon o tog på sig trosor.

• Ruffa
    Anonym (Farsan) skrev 2013-08-29 09:16:54 följande:
    Härom dagen när vi kollade på film i pyjamas så märkte jag att tjejen inte hade trosor under nattlinnet (kort). Då antydde jag att det inte är någon höjdare om barnen ser hennes mus. Då gick hon o tog på sig trosor.
    Den situationen kan jag förstå, om ni satt tillsammans med barnen dvs?
    Någon annans nakenhet får aldrig kännas påtvingad.

Men att hon sover naken i sitt eget sovrum är en helt annan sak, då blir det en påträngande situation för henne om någon steppar in när hon ligger och sover.   
  • Eterisk
    Anonym (Farsan) skrev 2013-08-29 09:16:54 följande:
    Vilken hjärteknipande anekdot. Rakt ur verkligheten, mina vänner. Hinner du med att göra något annat än att försöka hålla ordning på barnen och din tjejs mus? Och vad är det med henne som inte själv förmår hålla den tyglad? Kräver den uppmärksamhet dygnet runt, eller?
  • Anonym (Kuksugaren)

Har sett musen på din flickvän så what? Det är väl ok han kommer väl att se den nongång om ni duchar och så, det är helt vanligt/ok har sett en snippa i misstag nog vet han väl vad flickor har mellan benen jag menar alltså bara att not a big deal

• Anonym (Kuksugaren)

Har sett musen på din flickvän så what? Det är väl ok han kommer väl att se den nongång om ni duchar och så, det är helt vanligt/ok har sett en snippa i misstag nog vet han väl vad flickor har mellan benen jag menar alltså bara att not a big deal

• Anonym (Kuksugaren)

• Anonym (FITTA)

Hur ska killen kunna leva med detta trauma i bagaget.

Bara 10 år och få uppleva något så fruktansvärt som en fitta.

Tänk om den var orakad.

Hoppas barnpsykiatrin kan hjälpa pojken.

• DeathByPickles

Varför i hela friden väcker man liv i en död tråd från 2013? 

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Tomteland

Ingen fara tänker jag iaf, men det kanske är beroende på person om man tycker det är jobbigt eller inte att se motsatta könet.

Jag var nyligen på semester och vi duschade på en camping, tjejen jag semestrade med och jag har ingen relation men hennes 4 och 7 åriga barn föredrar att duscha med mig framför mamma, antagligen för att barnen får leka mer.

Ibland har vi delat duschbås allihop för att det varit ont om lediga duschar.

Det blir ju så att barnet får se både mig och andra nakna för de går ju nakna där i duschutrymmet.

Tänker också att det kan vara bra att få se hur motsatta könet ser ut när man är barn, inte för att göra något men bara för att veta skillnaden.
    som barn har man ju inte det sexuella intresset som trasslar till det.

Bygger ny sida: gotastädrutin.se
  • Anonym (A)

Barnen är ganska stora vid det här läget.

• Anonym (Integritet)

Jag tycker du ska lära din son personlig integritet. Man klampar inte in i ett sovrum utan att knacka. Om din tjej bor mer er ska hon väl kunna sova naken i sitt egna hem! Givetvis att visa respekt och inte vandra omkring naken men i sitt rum är en annan sak. Sonen får väl göra vad han vill på sitt rum.

Förstår att han tyckte det var pinsamt men då kanske han har lärt sig att knacka i fortsättningen.

Svar på tråden Min son råkade se min tjejs....