• magda1985

Hur kan det komma sig att folk kissar ute i andra människors bostadsområden?

Man kan förundras över vissa platser i städernas centrum som är alternativa toaletter där folk kissar ute i gränder och på bakgårdar utan att tänka det minsta på den stank som de boende måste stå ut med.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur kan det komma sig att folk kissar ute i andra människors bostadsområden?
  • magda1985

kan det vara så här enkelt; det är skönt att ha en plats att gå till, på den platsen bryr sig ingen om att det är fel eftersom man inte själv bor där. Måste vara hemskt att bo på en sådan plats men berusad och kissnödig kissar jag där utan att bry mig om det

• magda1985
    K med lilla E skrev 2013-08-22 14:34:13 följande:
    Sjukt....

">

Så här kan det se ut en lördagskväll på en sådan plats
  • fluu

Hur många användare har du?!

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • K med lilla E

Äh fy fan, finns det ingen moderator som kan flytta/ta bort de här äckliga/sinnesjuka trådarna?

• Rödnäbba

För att de inte kan hålla sig kanske och vill inte kissa i byxorna...

• magda1985
    Rödnäbba skrev 2013-08-22 19:24:50 följande:
    För att de inte kan hålla sig kanske och vill inte kissa i byxorna...
    Absolut, i sådana lägen tror jag de flesta är tacksamma att det stället finns, när man måste kissa bryr man ju bara sig om att få kissa inte om de som bor där också är det ju skönt att kunna göra det "förbjudna" på ett ställe där många andra gör samma sak. Man vill ju inte visa rumpan och stå där och fippla med byxorna var som helst men på en sådan plats är det ju ok. Tur att man inte själv bor därSkrattande
  • LunaLunatic

Tror folk gör det för att Magda ska ha något att tända på.

Don't argue with idiots - they'll drag you down to their level and beat you with experience
Svar på tråden Hur kan det komma sig att folk kissar ute i andra människors bostadsområden?