• paola

vad köper man till tonåringar?

ska hälsa på min mans kusin och hans familj. 1 flicka ca 12 och 1 pojke ca 14... vad tusan köper man?

leksaker är ju uteslutet..och kläder är väl dötrisst??? 

• Svar på tråden vad köper man till tonåringar?
  • Jayt

Pengar, presentkort, smycken, nagellack, finns mycket för naglarna, små klistermärken att sätta på, olika pennor och penslar för att kunna "rita" på naglarna. Min styvdotter älskar sånt där (hon är 13) och många av hennes vänner gör också det.

• hymafr

Varsin STOR smågodispåse. Garanterat populärt hos barnen, men en del föräldrar är ju nojjiga.

• paola

hmmm jag gjorde fel... flickan är 9 år o pojken fyller 12 snart

• paola

kan man köpa kläder till flickan så som en klänning och kofta på lindex tex och en hoodie till pojken på stadium typ adidas???? el är det tråkigt med kläder?

• youdontknow

Det beror om de gillar mode. Men då jag var liten så hatade jag verkligen att få kläder i present.

• stjärnmamman

Klart du kan!!

Jag tycker barn ska uppskatta vad dom får även om det inte är något som e skoj

• paola

tjejer e oftast lättare än killar.. killar kanske inte tycker det är lika kul att få kläder från lindex med nåt tryck...men en adidas hoodie går väl alltid hem??? OM man nu gillar kläder.... jag vet verkligen ingenting om barnen...av vad dem gillar...flickan kan jag tänka mig gillar kläder.hon e alltid så sött klädd...killen e med stiligt klädd men kanske inte lika kul att få????+ gaaaaahhhhh...
    vad "leker" man med i den åldern??? 

Svar på tråden vad köper man till tonåringar?