• Widzy

Alkohol + Lergigan, erfarenheter?

I veckan som gick söp jag av olika anledningar mig redlös, kom hem dagen därpå - fortfarande påverkad - och smällde i mig några Lergigan (fyra stycken för att vara exakt), vilket resulterade i de värsta hallucinationer/overklighetskänslor jag någonsin har varit med om, vilka pågick i drygt åtta timmar. Vad var det egentligen som hände? Hela torsdagen försvann, och först på fredagen blev jag människa igen.

• Svar på tråden Alkohol + Lergigan, erfarenheter?
  • Akua

Vad som hände vet jag inte. Men jag vet att det är mycket obehagligt att ta...vet inte om du tog lite för mycket, men att ta för mycket lergigan är INTE kul och säkerligen inte med alkohol heller. 

Förutom det fruktansärda obehaget så kan livet hamna i fara.  

• Widzy

Jag tog totalt 25 x 4, d.v.s. 100 mg, så inga jättemängder precis. Ville bara sova bort den hemska bakfylla som normalt väntar när jag druckit (sprit i det här fallet). Borde ju inte ha varit en dödlig dos direkt.

• Akua
    Widzy skrev 2013-08-19 00:08:11 följande:
    Jag tog totalt 25 x 4, d.v.s. 100 mg, så inga jättemängder precis. Ville bara sova bort den hemska bakfylla som normalt väntar när jag druckit (sprit i det här fallet). Borde ju inte ha varit en dödlig dos direkt.

Nej det är ingen dödlig dos men trots allt inte bra att blanda med alkohol som du märkte..
Svar på tråden Alkohol + Lergigan, erfarenheter?