Anonym (AnonymMan) skrev 2013-08-18 18:09:47 följande:
denna var ingen fråga, men hennes kommentar har onekligen roat många genom åren.
Full som en spruta, hon var i samma kategori, vi hade varit på en branschaktivitet, men ingen av oss kände varandra sedan innan. Att i det läget gå hem med varandra kändes som en bra idé, speciellt som hon bodde i Västerås och vi befann oss i Stockholm.
Vi kommer i gång, och kvinnan som ylat om att hon och hennes ex-man hade haft ett uselt sexliv och att hon aldrig någonsin fick orgamser börjar låta som ett mindre lokomotiv (mer tur än något annat skulle jag nog säga, vi hade väl egentligen ingen koll på vad vi gjorde alls)
Fan flyger i mig så jag vrålar "Har jag sagt att Du får komma? Du har inte bett om lov för det, nu måste Du straffas"
Tydligen var det hennes grej, för svaret kom omedelbart "Förlåt herre, jag är inte värdig, förlåt mig men jag är stygg kvinna men jag förtjänar inte att bli straffad, det är är jag inte värd, Du skämmer bort mig"
Nästa gång hon kom över hade hon med sig en dyr kaffebryggare till mig men det är en helt annan story....
Vad va storyn med kaffebryggaren? ;O HAHA, rolig historia i övrigt! xd