• Anonym (snuskis)

Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?

Som rubriken lyder, vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?
    Igår hade jag o min partner sex och då frågade han... *host**harkel* hmm..

''Vad är det som luktar?''

Hela min mage knöt sig och mitt ansikte kändes som om det blev stoppat i en vulkan.

Vad är den konstigaste fråga ni fått? Vill må lite bättre efter gårdagen... 

• Svar på tråden Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?
  • Anonym (haha 3)
    Anonym (L) skrev 2013-10-07 15:35:26 följande:
    Han: "vad ska du rösta till nästa politiska val?"
    Jag: ...?(tyst)

Han va själv politiskt engagerad tror ja...

jag skulle svarat:
    - spelar det nån roll? Precis som du räknar jag med att bli rövknullad oavsett... 
  • Anonym (Snopen)
    SupersurasunkSara skrev 2013-10-07 15:12:42 följande:
    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha. Är du det då?

Hmm, ville hon på ett 'smidigt' sött se till att du aldrig mer kom dit eller vad?

Hahahahaha Detta hände med mitt  ex för 3 år sedan ungefär. Hon är en skämtare av stora mått och frågan gjorde att jag tappade fokus fullständig. Storedrummeln förvandlades till Lillepelle ganska fort. Även om tillfället, enligt min mening, var felvalt fick vi båda oss ett riktigt gott skratt Och ja. Jag är nöjd med hur kriget slutade
  • MrC

-Är det okej om vi tar en paus, jag måste ringa min pojkvän?

-VA?

-Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Erizajo

Haha jag sa nåt dumt när jag och killen skulle ha sex första gången, jag var i slutskedet av min mens, så hade tampong inne, så jag utbrister: hålet är upptaget!!! Hahaha hur han kunde hålla ståndet då fattar jag inte än idag! Men vi genomförde det och idag är vi gifta och väntar vårt tredje barn, har skrattat åt detta minne ganska många gånger vill jag lova!

• Anonym (.)
    Anonym (Pär) skrev 2013-10-06 08:03:34 följande:

För länge sedan var jag med en tjej och första gången vi hade sex så när vi var klara och låg och småmyste så frågade hon mig om jag kände någon Johan Persson, jo sa jag vi gick i samma klass. Vet du att han hade så enorm kuk att jag inte ens fick in halva...

Det kan man ju snacka om kul diskussion! 

Har varit kul om hon hade frågat om DP också!
  • Anonym (snuskis)
    Anonym (RosaFluff) skrev 2013-08-18 11:32:04 följande:
    Varför läser inte folk trådstarten eller är ni bara inte läskunniga?

Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?

Ni skriver om en massa dråpliga händelser, inte frågor.

Hahahha jag är glad för alla kommentarer! Det är ju roligt tycker inte du? Detta ska väll inte vara särskilt allvarligt?
  • Anonym (snuskis)
    Anonym (AnonymMan) skrev 2013-08-18 18:09:47 följande:
    denna var ingen fråga, men hennes kommentar har onekligen roat många genom åren.

Full som en spruta, hon var i samma kategori, vi hade varit på en branschaktivitet, men ingen av oss kände varandra sedan innan. Att i det läget gå hem med varandra kändes som en bra idé, speciellt som hon bodde i Västerås och vi befann oss i Stockholm.

Vi kommer i gång, och kvinnan som ylat om att hon och hennes ex-man hade haft ett uselt sexliv och att hon aldrig någonsin fick orgamser börjar låta som ett mindre lokomotiv (mer tur än något annat skulle jag nog säga, vi hade väl egentligen ingen koll på vad vi gjorde alls)

Fan flyger i mig så jag vrålar "Har jag sagt att Du får komma? Du har inte bett om lov för det, nu måste Du straffas"

Tydligen var det hennes grej, för svaret kom omedelbart "Förlåt herre, jag är inte värdig, förlåt mig men jag är stygg kvinna men jag förtjänar inte att bli straffad, det är är jag inte värd, Du skämmer bort mig"

Nästa gång hon kom över hade hon med sig en dyr kaffebryggare till mig men det är en helt annan story....
    Vad va storyn med kaffebryggaren? ;O HAHA, rolig historia i övrigt! xd
  • Surpuppan

Eftersom det är ok med händelser:

När jag och min man hade sex en gång råkade jag hamnade i skarven mellan två huvudkuddar. För varje gång han juckade så försvann mitt huvud längre och längre ner mellan kuddarna. Till slut såg jag inget, utan lågt helt under kuddarna. För min inre syn ser jag mig liksom ur hans synvinkel bresandes med kuddarna på huvet, och börjar asgarva. Jag kunde inte sluta skratta, och inte han heller, så vi fick lägga ner för den gången.

• Anonym (snuskis)
    Surpuppan skrev 2013-10-16 20:36:54 följande:

Eftersom det är ok med händelser:

När jag och min man hade sex en gång råkade jag hamnade i skarven mellan två huvudkuddar. För varje gång han juckade så försvann mitt huvud längre och längre ner mellan kuddarna. Till slut såg jag inget, utan lågt helt under kuddarna. För min inre syn ser jag mig liksom ur hans synvinkel bresandes med kuddarna på huvet, och börjar asgarva. Jag kunde inte sluta skratta, och inte han heller, så vi fick lägga ner för den gången.

HAHAHAHHAHAAH jag döör! xD
  • Anonym (Mellie20)

En gång när jag träffade en kille på en fest så drog vi till honom och mitt under akten stannar han upp och jag undrar verkligen vad som händer och då säger han vänta jag måste rapa...kan säga att det var så avtändande

• Anonym (sexy)

Jag och sambon har ett Fredags knull i sängen och då det närmar sig för mej säger hon plötsligt -- Vi kan väl pausa och fortsätta i morgon --
    Varför då är det inte skönt? frågar jag förvånat.
    --Ja men vi kan ju ha skönt i morgon också-- svarar hon.
    Ja det kan vi även om jag kommer i kväll. svarar jag medan jag fortsätter att stöta i henne i missionären.
    --Ja ja men skynda dig då att komma--

• Anonym (Killen)

"Tror du jag hinner köpa strumpbyxor?" sa flickvännen en gång. Inte så konstigt att hon inte kom, om hon låg och funderade på morgondagens jobbkläder...

• Anonym (Kul idé)

Skojig tråd, några favoriter:Den som frågade efter personnummer, där tror jag att vederbörande arbetade  i vården, där frågas det ofta efter personnummer för att inte sätta skalpellen i fel person bland annat."Skalpellen" kan jämföras med något annat 15 - 20 centimeter långt föremål med anknytning till trådens tema. Kirurg var han nog, den här snubben. Egentligen borde det skapas en app benämnd "Absolut, införstådd" där man med sitt Bank-id visar samtycke.                                                                                                                                                               Den som frågade efter en ICA-kasse, vilka kvantiteter trodde han att han skulle kunna åstadkomma? Ja, och den som undrade vad klockan var eller när Coop stänger, för att inte tala om den som funderade på sophämtningen. Dock fastnade skrattet i halsen när man läser om kille som just kom på att han hade herpes.

• Anonym (bullen)

Ingen fråga men hade gått upp säkert 30kg  i vikt efter tredje barnen och fått en bullfitta. Mannen inspekterar den tyst när vi ligger nakna i sängen och sen greppar han tag och säger, "vilken bulldeg du har fått här då..."

Fy fan vad arg jag blev. (Vi är skilda idag och jag har gått ner i vikt, bullen är borta)

• Anonym (Föräldrar)

Vanliga frågor när det hettar till i sängen

"kan du hämta barnen imorron?"

"vem sjussar till träningen?"

"stopp jag tror de har vaknat"

Svar på tråden Vad är den konstigaste fråga du fått under samlag?