• ollewittol

Vill din man/sambo/kille att du har sex med andra män?

Hej kvinna! :) Är det möjligen så att din man/sambo/kille har antytt att det vore spännande om du lekte med andra vid sidan av? Lugn, det är INTE ett sätt att försöka dumpa dig på, och INTE ett tecken på att han inte älskar dig längre, tvärtom! Han älskar dig mer än någonsin och vill att du får ännu mera njutning, samtidigt som han blir upphetsad av tanken (eller åsynen) av dig med någon annan. Det är ett väldokumenterat fenomen (sök exempelvis på cuckold på engelska Wikipedia) med både biologiska och psykologiska förklaringar, och vanligare än du tror (Google ger t ex 48 miljoner träffar...). Termen cuckold (på svenska hanrej) betyder egentligen bedragen äkta man, och har använts som hånande tillmäle. I strikt mening innebär det en förnedringsaspekt (kanske med mannen som "sissy"), varför termen wittol (ungefär = vetande) egentligen borde användas för de män som välvilligt ser/uppmuntrar att frun tar sig älskare. Frun blir då en hotwife, och termen hotwifing är mer passande än cuckolding om man inte tänder på förnedringsaspekterna. Termen cuckold är dock så spridd att den används generellt.

Till skillnad från swinging (partnerbyte eller gruppsex) innebär hotwifing att mannen inte önskar ha sex med andra. Han MENAR verkligen detta och du behöver INTE ha dåligt samvete för att han inte får samma frihet, eller oroa dig för att han skulle kräva det i efterhand.
    Givetvis finns det risker med både swinging och hotwifing, så ni måste allvarsamt diskutera scenarier som svartsjuka, könssjukdomar, graviditet och abort, och vad som skall förbli fantasier. Det är viktigt, ty det finns de som tänder på tanken att kvinnan blir med barn. Ni måste även ta ställning till riskerna med spontanragg/engångsligg kontra stabila relationer med älskare (bulls). Bara samlag eller även oralsex och kyssar? Kondom eller inte? Många män tänder enormt på creampies, dvs att se älskarens sperma i kvinnans slida, och vill kanske rentav slicka henne ren (detta innebär dock inte att han är bisexuell).
    När ni väl har dryftat allt detta, väntar ett fantastiskt liv! Skriv gärna och fråga mer!

• Svar på tråden Vill din man/sambo/kille att du har sex med andra män?
  • Anders 386
    Anonym (Nope) skrev 2013-08-15 10:38:03 följande:
    Vi har inget sug efter andra människor när det kommer till sex. Vi har det riktigt härligt bara vi två :)
    Så himla glad för det.
    Det tycker jag låter bra. Själv har jag alltid haft fantasier som går långt utanför ett "normalt" sexliv. Vet inte varför - det bara kommer. Min fru har ingen aning om alla mina fantasier. Kanske inte du heller har koll på vad din partner fantiserar om? 
  • Anonym (Joshua)
    Anonym (Gbg) skrev 2013-08-15 10:29:02 följande:

Jag är den mannen som tillåter att min fru har sex med en annan kille.
    Hon har just upptäckt denna delen av sexlivet efter ha haft längre förhållande tidigare. I början var hon lite avvaktande men nu njuter hon av att ha sex med en annan och låta mig se på och samtidigt ha två killar som leker med henne i sängen.
    Vi har bjudit en samma kille några gånger nu och det är en fröjd att se henne njuta av en annan kuk. Det är inte alltid jag är med i leken, utan sitter och tittar eller låter dom njuta av varandra. Någon gång så har hon inte bjudit in mig, utan dom har gått till sovrummet själva och sen när dom är klara så har jag fått leka med henne. Det är en härlig och lite förbjuden "känsla" att ta henne efter att han har sprutat i henne. 

Just i dag skall hon på AW med denna grabb och vi får se vad som händer....   

Fantastiskt med en sådan relation.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (flickvän) skrev 2013-08-14 20:43:41 följande:

Hej!

Min sambo har börjat prata om det för ett par månader sedan. Vi har varit tillsammans i över 10 år och har ändrat vårt sätt på det här med svartsjuka. Vi kom naturligt, vi slutade att bli svartsjuka om nån av oss tyckte att nån annan var snygg t.ex. Detta innebär inte att vi inte älskar och tänder på varann. För det gör vi, mycket!

Han pratar om att han vill att jag har sex med nån kille, gärna med stor kuk. Att han vill se mig njuta. Se på. "Bara du har det bra". Det är alltså han som pratar om detta, inte jag. Men ju mer jag tänker på det, desto mer känns det som att det kan bli aktuellt..

Hur gick detta 
  • Anonym (J)

Nej verkligen inte 

Och jag vill inte han ska ha det med annan heller 

• Anonym (J)

Man får ändå inte ut nåt av det, av en ra dom som inte känner en O vet va man gillar 

• Anonym (J)
    Anders 386 skrev 2013-08-15 09:42:33 följande:

Jag är en man som fantiserar om att ha med en extra man med min fru. Men det finns bara i min fantasi än så länge. TS beskrivning stämmer väldigt bra på mig. Har absolut inga önskningar om att ta med en extra kvinna. Jag älskar min fru, anser att vi har ett bra förhållande. Men det är en otroligt eggande fantasi att se en annan man tillfredsställa min fru. Och gärna spruta i henne.
    Men har svårt att förklara för mig själv varför. Väldigt lockande med tanken på att en annan man är kåt på henne. Men jag skulle nog bli svartsjuk -men svartsjukan är också eggande på nåt konstigt sett.

Könssjukdomar? Tänkt på det
  • Anonym (M40+)
    Anonym (flickvän) skrev 2013-08-15 09:00:43 följande:
    Min sambo har redan en stor kuk så jag fattar inte hur jävla stor han vill se mig med.
    Visst hade det varit spännande att ha sex med nån annan.. samtidigt är jag lite orolig att han kommer vara svartsjuk sen. Även om det är hans idé och önskan. Kan inte låta bli att oroa mig.
    Jag tror inte du behöver vara orolig för att han ska bli så svartsjuk att det påverkar ert förhållningssätt negativt. Troligtvis lite svartsjuk men eftersom han vill se dig med någon annan så kommer han över det. 
    Det är kanske ovanligt men vi finns, vi som har en önskan att få se sin älskade partner ha sex med någon annan. Detta utan önskan om att själv vara med någon annan tjej. 
  • Anonym (Supersex)
    Anonym (J) skrev 2025-01-13 14:27:54 följande:

Man får ändå inte ut nåt av det, av en ra dom som inte känner en O vet va man gillar 

Så behöver det inte alls vara om man inte är 20-nåt och fumlar runt packad efter en fest. Alla gör inte det.

För två erfarna och sexintresserade att mötas dagtid mentalt tända- det var helt fantastiskt från gång nr 1. Annars hade vi inte fortsatt eftersom båda riskerar mycket.
  • Anonym (Göra)

Här kommer då ett exempel som kanske avviker?

Min fru får, om hon vill, ha sex med andra. Men det är inget som jag försöker pusha henne att ha. Och om hon har det så är det inget som jag själv vill delta i eller "gotta mig" åt. Men jag skulle som sagt inte ha något emot att hon har sex med andra. Men då bara utifrån att hon vill det och att hon njuter av det och att det berikar henne. Jag äger inte henne. Jag äger inte hennes lust eller sexualitet. Hon bestämmer själv vad hon vill eller inte vill. 

Jag vill själv inte ha sex med andra men det påverkar inte huruvida hon får det, eller ej. 

Jag antar att jag är udda i den här samlingen. 

• Anonym (Maggan)

Min man njuter mycket av att se mig med andra män. Gärna två tre på samma gång. Kravet är dock att de ska vara välutrustade. 
    Jag älskar min man och har inga som helst planer på att lämna honom för någon av mina bulls även om de är MYCKET bättre älskare än min man. 
    Detta är ett fantastiskt upplägg för oss båda för att vi njuter av detta båda två, fast på olika sätt. Han är inte det minsta svartsjuk heller. 
    Många tror att detta måste innehålla någon slags förnedring eller dominans. Det kan det naturligtvis göra men det väljer man ju själv. I vårt fall är  det varken förnedring eller diminans. Endast njutning!

• CTP

Min exman (tog slut av andra själ) gillade att se mig med andra män... Den processen var lång för mig, men när jag väl vågade så möttes jag av helt ny värld... Jag fick mer sex med min exman trots att vi träffade andra relativt ofta, nya som återkommande

• 044Quinnan

så spännande och skönt område! Älskar verkligen män som låter kvinnor få ?mer??

Svar på tråden Vill din man/sambo/kille att du har sex med andra män?