massa tankar behöver hjälp att redas ut!
Usch ligger och kan inte sova så tänkte berätta läget.
Ligger och oroar mig.
Är sambo vi är strax under 30 med ett barn på 3år. Två hästar en hund och en katt som tar tid.
Jag älskar djur och vägrade ge upp om mina tre hästar innan jag fick barn med har nu sålt shettisen.
Tyvärr dog han efter 1,5år hos nya ägarna .
Nu är min unghäst skadad känner mig så ledsen då jag köpte honom som 4månaders föl för att jag ville ha en frisk o förstörd häst.
Men vi tror att han på hingst betet blev så jagad och stressad att han nu visat sig som enbart 6åring ha pålagringar. Det kan inte bero på ridningen då jag knappt ridit honom då han hela tiden bråkat lite o bockat av mig några gånger men där emellan en helt perfekt o underbar häst. Så otroligt sociaa och
Arbetstillgg häst.
Vet inte hur jag ska göra då jag nästan börjat tröttna på hästarna hade egentligen tänkt sälja honom innan jag
Fick reda på detta då men hur gör man nu? Han är iaf behandlad i 6 leder och ska på återbesök nu men jag tror ju aldrig han kan bli frisk o vågar jag som småbarns mor riskera livek på honom när han visar smärta genom att kasta av mig?
Har hästarna hemma på egen gård med en inackorderad men börjar tröttna lite på henne egentligen tycker bäst om att vara ifred och sköta mitt men orkar samtidigt inte allt detta nu men vet inte om jag klarar vara inackordepad heller
Usch hjälp hur ska jag tänka?