Min unge vägrar ligga i vagnen, vad gör jag?
Våran kille på 7 veckor vägrar ligga i barnvagnen... Han blir helt hysterisk och bara illskriker!! Å han tystnar inte efter en stund som vissa utan blir bara mer å mer ledsen! Ja har försökt att bädda mjukt, bädda så att han kommer upp högre, ja har försökt me de mesta känns det som just nu men inget hjälper! Ja vill inte längre använda vagnen (liggdelen) å vill inte gå på stan eller promenad längre för jag blir så himla stressad! Ja tycker de är skitjobbigt när jag vet att man ska iväg till BVC ex för då måste jag ju ut med vagnen! Han gillar bilstolen som man kan sätta på vagnen men de är ju inte bra för ryggen! Därför tänkte jag att man kunde försöka få han att ligga högre med rygg å huvud i vagnen men nej...
Andra alternativet är bärselen, den funkar oxå ok men när han sen vaknar vill han ju inte sitta där i och de blir ju lite meckigt imellanåt å ha honom i sele oxå ifall man behöver knäppa av honom osv..
Fasen.. Ja behöver råd å tips!
Fick senast idag en gråtattack efter att han blev helt hysterisk efter att jag försökte få honom i vagnen.. Löjligt ja vet men känns skitjobbigt att han blir så ledsen å att de hindrar!