Min dotter berättade att hon väntade barn på min 42 års dag....Hon var då 16½ år.Jag blev förvånad,rädd och chockad,det är nog vanligt,tänkte på hur hon skulle göra(behålla barnet?),hur hon skulle klara skolan(det ordnar sig),hur hon känslomässigt och ekonomiskt skulle klara av det...Jag älskarhenne och vill henne hennes bästa,ändå var jag dum och sade att hon borde göra abort...(förlåt gumman,men det var första reaktionen och rädsla hur det skulle gå),men min dotter blev stött och arg och är envis(som tur är) och var bestämd,det här var hennes beslut och hon skulle minsann behålla det!! Jag själv blev gravid i slutet av hennes graviditet,men det blev MF när hennes underbara son var 2 månader.
Nu är jag så glad att hon var envis,hennes pojke är en underbar dotterson som vi alla älskar,han är första barnbarnet på båda sidor,och han är som en lillebror eller kompis till min minsta,de har så kul i hop det är ju bara 2 år och 9 månader emellan dem,som bröder som sagt...Min dotter är en toppenbra mamma till sina barn,kunde inte varit bättre! Hon fick en underbar,näpen dotter i oktober! Min älskade dotter heter Josefin86 här på FL.kika in om du vill.Hon har alltid varit så snäll mot barn ochdjur,öm,förstående,vänlig och med ett stort,varmt hjärta fullt av kärlek och medmänsklighet,älskar henne!!! Hon blir 20 år i april i år.Visst kan det gå bra! Kram!