• Annikadahl

Vad gör då om toalettkön är oändligt lång

Var på festival i helgen och festade i ett partytält. När det var paus var jag mycket kissnödig. jag fick trängas länge för att komma ut därifrån och blev mer och mer kissnödig. När jag äntligen kommit ut märke jag att kön till bajamajorna var så långa att det skulle vara jobbigt att vänta. Bakom toaletterna finns en gränd där jag vet att man kan kissa på en innergård. För mig var valet inte svårt jag gick in där fast var vet att det är hemskt tråkigt för de som bor där. Som där såg ut där var helt nerkissat, men ja såg mig för så jag kunde lungt sätta mig längs husväggen och tömma blåsan.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad gör då om toalettkön är oändligt lång
  • tvetalan

Hade väntat i kö... Skulle det bli panik, så jag håller på att kissa på mig, då skulle jag förmodligen kissa i innergården. Men det är ju för att det inte skulle finnas något annat alternativ..

• Annikadahl
    tvetalan skrev 2013-08-01 16:25:51 följande:
    Hade väntat i kö... Skulle det bli panik, så jag håller på att kissa på mig, då skulle jag förmodligen kissa i innergården. Men det är ju för att det inte skulle finnas något annat alternativ..
    Det var nästan panik för mig.....du hade ju kunnat kissa öppet i gränden om du tyckte synd om de som bor där. Anledningen att innergården är populär är att man kan göra det undanskymt . men fy vad hemskt att bo där det stinker vidrigt
  • fluu

Startar en tråd på familjeliv så jag får lite runkmaterial.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Omogen citron

Inget av det. Jag hade snällt bett om att få gå före i kön. Det har jag gjort någon gång då jag höll på att kissa på mig.

• Annikadahl
    Omogen citron skrev 2013-08-01 17:58:22 följande:
    Inget av det. Jag hade snällt bett om att få gå före i kön. Det har jag gjort någon gång då jag höll på att kissa på mig.
    kan vara svårt om det är 20 pers framför i kö
  • Tillie

Jag trodde du hade blöja TSFörvånad

Obestämd
    Har du seriöst ingenting att göra förutom att starta oseriösa trådar en fredagkväll?

Sleep my friends, and you will see, our dreams are our reality
  • Annikadahl
    tvetalan skrev 2013-08-01 16:25:51 följande:
    Ett alternativ är att bara sätta dig och kissa mitt på gatan där du inte stör någon om du är humanist, men jag valde bekvämligheten med den alternativa toaletten!!
Svar på tråden Vad gör då om toalettkön är oändligt lång