• CJL

    HJÄLP! Tips på en bål med sprit i !!

    Hejsan Jag ska på lördag ha en suprice 30års fest till min man och jag hade tänkt bjuda på en välkomst drink ! Jag vill att det ska vara en bål med sprit och fruktsoda i, men sen står det stilla !! Snäll hjälp och kom med nått gott förslag :)

  • Svar på tråden HJÄLP! Tips på en bål med sprit i !!
  • Fia 28

    Vill du ha det riktigt enkelt så tar du sprit, soda, eventuellt lite saft och frysta frukter.

  • Ellindra
    Betty Ballbreaker skrev 2013-08-02 10:47:22 följande:
    Den här är sååå smarrig: Rabarbersaft Vaniljvodka Mineralvatten Färsk mynta Frysta jordgubbar Isbitar

    Mmm vad gott det låter! Måste jag prova.
  • Farsa på stan

    Använd frysta vindruvor eller bär istället för isbitar, så blir inte bålen utspädd.
    Jag gillar att ha en flaska mousserande vin, sprit samt fruktsoda, citron och flädersaft i. Eller så gör jag helt enkelt en vanlig, fast femtiodubbel, mojito.

  • johandra

    bacardi razz, frysta hallon, färsk mynta, sprite eller liknande  och en massa lime. Bästa sommardrycken!

  • Jennie med ie

    Vaddå för sprit?


    Farsa på stan skrev 2014-05-10 16:55:11 följande:
    Använd frysta vindruvor eller bär istället för isbitar, så blir inte bålen utspädd. Jag gillar att ha en flaska mousserande vin, sprit samt fruktsoda, citron och flädersaft i. Eller så gör jag helt enkelt en vanlig, fast femtiodubbel, mojito.

Svar på tråden HJÄLP! Tips på en bål med sprit i !!