reklamerat barnvagn någon?
Någon som fått reklamerat sin barnvagn på barnenshus någon gång och vet om man fåren ny eller en lånevagn?
Någon som fått reklamerat sin barnvagn på barnenshus någon gång och vet om man fåren ny eller en lånevagn?
Vad ska du reklamera för del på vagnen? Jag reklamerade hjulen (grus i dem som rasslade). De var tvungna beställa in nya så jag fick rulla vagnen med rasslande hjul undertiden.
Beror på vad du ska byta/reklamera..
Suffletten har gått sönder.
Och den gnisslar som att vi använt den i flera år.
Då lär du få gå med den tills reservdelen kommer tror jag. Det går ju att köra med vagnen..
Vi har lämnat in vagnen för att det inte gick att låsa teleskophandtaget- då fick vi lånevagn. Vi har även lämnat in suffletten och då fick vi ha vår vagn men utan sufflett...
Ni får nog behålla er vagn och lämna in den på service. Har ni smörjt den? Vår Emnaljunga behöver oljas ibland då chassit annars gnisslar i fjädringen. De beställer antagligen också bara en ny sufflett. Vad för märker är det? Olika märken har olika generösa regler för reklamationer.
Tänker inte gånutan sufflett iaf då det är 30grader varmt här och solen lyser! Vi har en emmaljunga scooter och den började gnissla efter 2 veckor och har nu haft den i ca 3månader.
Du får behålla sufflan under tiden givetvis. Men nu får du vänta minst 4v eftersom att emmaljunga har semesterstängt!
Ska få en lånevagn medans dom skickar in suffletten :)