• lovely89

Hjälp mig vad var detta för vagn börjar på L och slutade på två O

Såg en vagn idag som jag blev förälskad i.. 
    Har fått äran att köpa barnvagn till mitt kommande systerbarn och den är precis så som jag skulle vilja ha en vagn och hon har haft som önskningar.

Den började på L och slutade på två O... Hade två svängbara hjul fram ganska stora.. Gick och ha bilstol också..
    Någon som vet ??  

• Svar på tråden Hjälp mig vad var detta för vagn börjar på L och slutade på två O
  • carro93

Helt säker att det började på L? Tänkte om det kunde vara Bugaboo? Men annars vet jag inte alls vad det skulle kunna vara för märke :) 

• lovely89
    carro93 skrev 2013-07-19 19:31:28 följande:
    Helt säker att det började på L? Tänkte om det kunde vara Bugaboo? Men annars vet jag inte alls vad det skulle kunna vara för märke :) 
    ja det var L stod så på vagnen och tror även det var ett E med i namnet.. 
    Har aldrig sätt det förut men glömde totalt bort var jag läste när jag hade gått ut därifrån..  
  • carro93
    lovely89 skrev 2013-07-19 19:44:43 följande:
    Googla som bara den men bara massa annat skit som kom upp..
    Men tusen tack den vare :DD 
    Snygg vagn, aldrig hört talas om eller sett den tidigare heller :)
  • Stokke

Joolz day.
    Skitsnygg i marinblått och med bruna detaljer !

• Cmittliv

El Nino kanske? Man kan ha bilbarnstolen i oxå. Vi har en och är Supernöjda!!

• Fridiz86

leviroo barnvagn är det du söker. har en sån själv. den är så jäkla fin och praktiskt 

• lovely89
    Fridiz86 skrev 2013-07-19 20:47:28 följande:
    leviroo barnvagn är det du söker. har en sån själv. den är så jäkla fin och praktiskt 
    Jo jag såg de :) 

Har du en sådant ??? För och nackdelar ?? :)
    Såg en tjej kom med en sådan idag och den var super fin...

• lovely89
    Cmittliv skrev 2013-07-19 20:46:26 följande:
    El Nino kanske? Man kan ha bilbarnstolen i oxå. Vi har en och är Supernöjda!!
    oj den var ju med super fin :) 
  • Fridiz86
    lovely89 skrev 2013-07-19 22:40:54 följande:
    Jo jag såg de :) 

Har du en sådant ??? För och nackdelar ?? :)
    Såg en tjej kom med en sådan idag och den var super fin...

har inga nackdelar på den.

för delen är att den är enkel att byta delar och fälla ner. den blir lite när du fäller ner den. korgen under till är stor och får plats med många saker i den. får allt till den för ett billigt pris. plus frakten ta knappt två veckor.

• lovely89
    Fridiz86 skrev 2013-07-19 22:48:10 följande:

har inga nackdelar på den.

för delen är att den är enkel att byta delar och fälla ner. den blir lite när du fäller ner den. korgen under till är stor och får plats med många saker i den. får allt till den för ett billigt pris. plus frakten ta knappt två veckor.

För såg även att den fanns på tradera.. Kan säkert vinna den billigare om man har tur :) 
  • Fridiz86
    lovely89 skrev 2013-07-19 22:49:01 följande:
    För såg även att den fanns på tradera.. Kan säkert vinna den billigare om man har tur :) 
    men där har du frakten blir bara typ 200-400kr billigare om man då har tur. sen finns det olika sorters leviroo barnvagnar.
  • lovely89
    englasmamma86 skrev 2013-07-20 01:05:51 följande:
    I'coo ? Det ska vara ett i isåf och inte L .jag hade en sån till tösen och den var helt Lovely.
    Om du läser tidigare kommentarer så ser du att jag fått svar på vilken vagn det var :) 
    Men tack iallafall :)  
Svar på tråden Hjälp mig vad var detta för vagn börjar på L och slutade på två O