• Anonym (jojjo)

Jag skäms inte längre!

Nu är jag öppen även på facebook om vår längtan efter ett barn och svårigheter att bli gravida. Gick med i barnlängtan idag & undrar om det finns fler sidor oc grupper för oss som längtar och har svårt att bli gravida?

Varför ska man skämmas? Skönt om folk förstår ens situation, då kanske man slipper frågan hela tiden när man ska skaffa barn!

• Svar på tråden Jag skäms inte längre!
  • Anonym (skämmas?)

Varför ska man skämmas?

• Anonym (7 år)
    Pandamamma79 skrev 2013-07-16 21:09:47 följande:
    Jag skämdes aldrig. Ville bara inte få frågorna.

Nä,exakt! Eller de "goda" råden,eller elaka kommentarerna eller de rena dumheterna folk kläcker ur sig... Ingen av de vi sagt nåt till har haft nåt vettigt att komma med så då håller man tyst till sist.
  • Anonym (XXX)
    Anonym (7 år) skrev 2013-07-16 21:12:22 följande:

Nä,exakt! Eller de "goda" råden,eller elaka kommentarerna eller de rena dumheterna folk kläcker ur sig... Ingen av de vi sagt nåt till har haft nåt vettigt att komma med så då håller man tyst till sist.
    Du tror inte att folk fattar ändå? 
  • Anonym (7 år)
    Anonym (XXX) skrev 2013-07-16 21:14:44 följande:
    Du tror inte att folk fattar ändå? 
    De begriper att vi inte kan få barn,men mer än så fattar ju inte ens de vi sagt nåt till. På 7 år har jag träffat en som begripit nåt och haft nåt vettigt att säga och det var nu förra veckan och p.g.a att hennes dotter hade svårt att få barn och gjort IVF.
Svar på tråden Jag skäms inte längre!