• Marie88

Nya vänner i Örebro?

Hej på er! Det här med att flytta till en ny stad och inte känna en jäkel var ju inte lätt Tungan ute Finns det någon i Örebro med omnejd som vill hitta på något framöver? Glad Ta en fika, köra ett träningspass eller något annat. Hör av er!

• Svar på tråden Nya vänner i Örebro?
  • örebrotjej

Hej på dig! Jag skickade ett meddelande till dig! Skrattande

♥ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ ♥ ♥
  • Sandra1990a
    Marie88 skrev 2013-07-02 14:12:51 följande:
    Hej på er! Det här med att flytta till en ny stad och inte känna en jäkel var ju inte lätt Tungan ute Finns det någon i Örebro med omnejd som vill hitta på något framöver? Glad Ta en fika, köra ett träningspass eller något annat. Hör av er!
    Hej förstår hur det e :) sj bott i Öre sen 3 år tillbaka o känner fortfarande ingen typ
  • Marie88
    örebrotjej skrev 2013-07-17 23:48:35 följande:
    Hej på dig! Jag skickade ett meddelande till dig! Skrattande
    Svarade precis till dig! Cool
    Sandra1990a skrev 2013-07-18 22:42:21 följande:
    Hej förstår hur det e :) sj bott i Öre sen 3 år tillbaka o känner fortfarande ingen typ
    Nej, det är supersvårt! Jag var arbetslös när vi flyttade hit och då kändes det verkligen hopplöst att hitta folk att lära känna. Du får höra av dig om du vill hitta på något framöver! Glad 
  • Sandra1990a
    Marie88 skrev 2013-07-21 18:08:14 följande:
    Svarade precis till dig! Cool

Nej, det är supersvårt! Jag var arbetslös när vi flyttade hit och då kändes det verkligen hopplöst att hitta folk att lära känna. Du får höra av dig om du vill hitta på något framöver! Glad 
    Aa, precis.. det e jätte svårt hehe :P
    Ja självklart :)

kram
  • FRAXA55
    Sandra1990a skrev 2013-07-18 22:42:21 följande:
    Detsamma gäller mig! Jag har en snart 1-årig pojke och bor i Örebro. Jag skulle jättegärna vilja träffas över en fika eller likande om du söker fler vänner. Du kan kontakta mig genom tex. Facebook på www.facebook.com/FRAXAD

MVH
    21-årig kille Örebro  
Svar på tråden Nya vänner i Örebro?