• kikkyy

älskar bonusbarnen.

Jag tycker att det är lite konstigt att så många har problem med sina bonusbarn. Jag har tre och det funkar jättebra!  De var 9, 6 och 2 när jag och deras pappa blev ihop. hon som var två kallar mig till och med mamma ibland! Jag älskar dem som om de vore mina egna barn.

• Svar på tråden älskar bonusbarnen.
  • Dandountiii
    kikkyy skrev 2013-06-28 07:30:27 följande:
    Jag tycker att det är lite konstigt att så många har problem med sina bonusbarn. Jag har tre och det funkar jättebra!  De var 9, 6 och 2 när jag och deras pappa blev ihop. hon som var två kallar mig till och med mamma ibland! Jag älskar dem som om de vore mina egna barn.
    så härligt.. det känns likadant här det är underbart med bonusbarn.. jag har en bonusbarn men han är så go o söt på 7år 
    Eleanor 130412 <3
  • VärstaMorsan

Roligt att höra! Tyvärr är det många som känner tvärtom :(
    Själv är jag ett vuxet bonusbarn (gillar ej kallelsen), min så kallade då bonus pappa har varit i mitt liv sedan jag var fyra år och han är min PAPPA.. Han har alltid tagit mig som sin dotter. Han har aldrig gjort någon skillnad på min "halv" syster som är han biologiska dotter och mig.. Vi är båda hans döttrar.. Det är till och med så vissa tycker att vi är lika pga kroppsspråket osv. Vill bara klargöra att min halv syster är min syster och vi har jätte bra kontakt. Vi använder oss aldrig av halv eller bonus..
    Så slutsatsen är att jag är lyckligt lottad över att fått min pappa.. Älskar han massor. Ja hela familjen såklart.

Svar på tråden älskar bonusbarnen.