• Anonym (tips)

bra advokat i stockholmsorådet

Jag undrar ifall det finns någon som kan tipsa / rekommendera om en bra advokat i stockholm när det gäller vårdnadstvist. Vill ha kontakt med en, men det finns så många att välja mellan....

• Svar på tråden bra advokat i stockholmsorådet
  • Pokaloo

Hej,

Marika Wernström från Advokatfirman INTER är någon jag kan rekommendera!

Ring och berätta lite kort om ärendet och boka en tid. Kontoret finns på t-banestation Rådmansgatan.

Advokatfirman INTER,
    Box 87,
    Saltmätargatan 5,
    SE-101 21 Stockholm, SWEDEN 
    tel. 
    +46(0)8 796 90 70

• Anonym (M)
    Anonym (tips) skrev 2013-06-27 11:08:22 följande:
    Jag undrar ifall det finns någon som kan tipsa / rekommendera om en bra advokat i stockholm när det gäller vårdnadstvist. Vill ha kontakt med en, men det finns så många att välja mellan....
    David Almgren eller Kristina Ståhl Von Gaffron på advokatfirmarn Skarborg och partners

Världens bästa bemötande och hantering, har även många vänner som använt sig utav denna firma och bara hissar tummen upp! 
  • Anonym (M)
    Anonym (M) skrev 2013-06-27 14:22:07 följande:
    David Almgren eller Kristina Ståhl Von Gaffron på advokatfirmarn Skarborg och partners

Världens bästa bemötande och hantering, har även många vänner som använt sig utav denna firma och bara hissar tummen upp! 
    http://www.skarborg.se/
  • Anna jkp

Jag har en jätte duktig advokat. Hon har arbetat med detta i 15 år. Hon får en att känna sig stark. Svara på min profil.

Synlig gör kvinnovåldet
Svar på tråden bra advokat i stockholmsorådet