Jag är sämst på LCHF! hjälp :(
Är inne på dag tre! Än så länge väger jag lika mycket och måttet runt magen är detsamma, fast det tar nog ett tag innan man ser resultat! Har bara så dåligt tålamod :/
Okej .. det jag undrar är HUR räknar man kalorier eller är de kolhydrater man ska räkna när man går på lchf? Jag vill gå på strikt lchf och hört man ska äta under antingen 20g eller 10g (vet ej vad) och hur vet man hur mycket gram de man äter är? :S Jag är skiiit dålig på detta! Vet inte ens skillnaden på kalorier och kolhydrater :(
och när man går på strikt lchf får man bara äta kött/fisk/fågel smör å grädde då? inga grönsaker alltså? Det är så jag förstått de. Förstår verkligen inte skillnad på strikt och normal lchf. Mitt mål är ju att gå ner i vikt på lchf, inte få bättre hälsa elr ngt sånt.
En fråga till får man bara dricka vatten,kaffe te? Jag måste ha något med smak i för annars smakar de skit i min mun :/ citronvatten å liknande hjälper inte.. känner sånt sug efter läsk,saft eller juice! specielt på natten, kan inte somna om om jag inte fått något gott att dricka :(
Snälla svara på de ni vet :/ känns som jag är sämst på detta och inte fattar nånting, kommer säkert inte ens gå ner ett skit elr bli smalare :/